Archief - WC, RAM, PCI Kaartjes, Headset, .....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0sTRa

Legacy Member
Hoi,

ik verkoop het volgende omdat het hier wat in de weg ligt:

- Sharkoon SocketA cooler + 80 mm fan : min prijs: €10 / mee prijs: €15
- Sharkoon CCFL 2x1 blauw en 1x2 wit : min/mee prijs blauw: 5€/stuk, €8/voor 2 min/mee prijs wit €8
- Radiator 1*120mm (merk dunno, de kenners zullen het wel weten): min prijs: €20 /mee prijs: €25
- Radiator 2*120mm (merk dunno, de kenners zullen het wel weten): min prijs: €30 / mee prijs: €40
- NB wc koelblok waterchill: min/mee prijs: €15
- 2x HDD wc koelblok waterchill: min/mee prijs: €30/2stuks
- Hydor L20: min prijs: €20 / mee prijs: €30
- Voeding 400w (no name, 20pins): min/mee prijs: €10
- Hauppauge WinTV-Go + remote: min prijs: €20 / mee prijs: €30
- 3Com netwerk kaartje 10Mbps: min/mee prijs: €10
- Belkin 3x firewire: min prijs: €20 / mee prijs: €30
- Logitech USB Headset: min prijs: €20 / mee prijs €30
- GEiL PC3500 2*256MB (duel channel): min prijs: €50 / mee prijs: €80
- WD Raptor 36GB: min prijs: €60 / mee prijs: €90

Meeneem prijs voor alles: 30% korting op totaal dus €315

Foto's:

http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1014.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1015.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1016.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1017.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1018.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1019.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1020.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1021.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1022.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1023.JPG
http://users.skynet.be/fb488209/verkoop/DSCN1024.JPG

Alle prijzen zijn excl verzendingskosten. Geen offtopic of gezaag .... Voorkeur gaat uit naar het verkopen van alles in 1x. Nog geen afsluit datum.

Bieden maar

grtz

n0sTRa

Legacy Member
raptor bij geplaats + meeneem prijs voor het geheel aangepast

Biz-Art

Legacy Member
win tv: hoe oud is het?
alles nog bij?
werkt nog zoals het hoort?
reden verkoop?

n0sTRa

Legacy Member
is denk ik een 3 tal jaar oud. Is amper gebruikt geweest doordat ik niet echt tv kijker ben. Daardoor ook de verkoop. Werkt normaal nog zonder problemen, driver cd heb ik niet meer maar kan eventueel drivers van het net halen en op cd branden.

n0sTRa

Legacy Member
en nog een upke, meeneem prijs voor alles 280euro .... kans tot bieden tot morgen 12u en daarna vliegt alles terug de kast in !

jumper007

Legacy Member
50€ wil ik wel geven voor die raptor,
maar dat is onder uw minimumprijs,
dus vermoed dat mn bod ongeldig is ? ;)
anyways : je ziet maar :)

snapM

Legacy Member
raptor 60€ incl.
geheugen 45incl.

beide koop ik voor 100€ incl. dan? komt goedkoper uit voor verzendingskosten

n0sTRa

Legacy Member
jumper007 zei:
50€ wil ik wel geven voor die raptor,
maar dat is onder uw minimumprijs,
dus vermoed dat mn bod ongeldig is ? ;)
anyways : je ziet maar :)

is me toch iets te weinig.

snapM zei:
raptor 60€ incl.
geheugen 45incl.

beide koop ik voor 100€ incl. dan? komt goedkoper uit voor verzendingskosten

min prijs is 110, ga ik niet onder. Geheugen kost nieuw nog altijd 110 euro in de nederlandse shops (weet nie sebiet een BE shop) en de raptor staat nog aan 112 bij hofline.

snapM

Legacy Member
110€ incl verzending!
(heb je factuurtjes nog?)
snelle afhandeling gewenst

krisse5844

Legacy Member
Kan je die raptor nog brengen vandaag naar Roeselare + vraagprijs hiervoor?

n0sTRa

Legacy Member
brengen zal niet lukken, kwil wel eventueel mits ge de meeneemprijs bied morgen afspreken aant station van brugge ofzo

n0sTRa

Legacy Member
denk dat het push pull fittings zijn van 8mm binnen en 10mm buiten diameter maar je kan er vrij simpel andere op plaatsen.

Plato

Legacy Member
Sharkoon SocketA cooler + 80 mm fan
€10 excl. ofwel €15 incl.

piotke

Legacy Member
n0sTRa zei:
en nog een upke, meeneem prijs voor alles 280euro .... kans tot bieden tot morgen 12u en daarna vliegt alles terug de kast in !

Te laat gezien, bod van 240 (thuis geleverd).

Dannykills

Legacy Member
2x HDD wc koelblok waterchill: min/mee prijs: €30/2stuks

bod 30excl

Mvg

Danny

n0sTRa

Legacy Member
piotke zei:
Te laat gezien, bod van 240 (thuis geleverd).

sharkoon socketa cooler is al weg. anders kan ik akkoord gaan met bvb 230euro voor de rest van het pakket. Liefst zo vlug mogelijk reageren omdat ik anders akkoord ben met het bod van Dannykills
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan