Archief - Véél Modding! Vanaf 1€/stuk!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
Subwoofer zei:
als je dan echt een opdeling wil...

1 4.80€
3 4.80€
5 0.40€

de fans gaan samen of niets

Btw mijn bod staat bij deze al langer dan 24uur en is nog steeds niet overboden...

Word mijn bod geaccepteerd?

mvg

edit* branden alle ledjes nog? (niet goed te zien op de foto's)
Is het 4-pins aansluiting

Ja 4 pins, sommige 4 pin + molex enz
ledjes gaan nog

pm me maar... je wint deze artikelen

Tommi44 zei:
Bod van 4 EUR op 14) Vantec Nexus fancontroller (zwart gespoten) http://users.telenet.be/XYRIS/Moddin... (Large).jpg


Genoteerd!

nr 1: 4.80€ (2xfan) (Subwoofer)
nr 3: 4.80€ (2xfan) (subwoofer) SOLD + ITEM 5! "0.40€"

nr 4: € 2 (Jack sparrow)
nr 10: €1 (Tommi44)
nr 12: €1 (Baffel)
nr 13: €3 (Jack sparrow)
nr 14: €4 (Tommi44)
nr 15: €3 (Baffel)
nr 16: €1 (Baffel)
nr 19: €1 (Jack sparrow)
nr 20: €3 (Cherouke)
13 & 17 : 5€ (SpYdRo)

XYRIS

Legacy Member
UPUP!!!

Veel zaken zijn minstens 5€ waard! huphup! ( artikel 4bv: 10€ nieuw die 2 & ze zijn ook nieuw)


nr 1: 4.80€ (2xfan) (Subwoofer)
nr 3: 4.80€ (2xfan) (subwoofer) SOLD + ITEM 5! "0.40€"
nr 4: € 2 (Jack sparrow)
nr 10: €1 (Tommi44)
nr 12: €1 (Baffel)
nr 13: €3 (Jack sparrow)
nr 14: €5 (matrovius)
nr 15: €3 (Baffel)
nr 16: €1 (Baffel)
nr 19: €1 (Jack sparrow)
nr 20: €3 (Cherouke)
13 & 17 : 5€ (SpYdRo)

@ TOMMI : bod van 14 is overboden!

XYRIS

Legacy Member
UP2

nr 1: 4.80€ (2xfan) (Subwoofer)
nr 3: 4.80€ (2xfan) (subwoofer) SOLD + ITEM 5! "0.40€"
nr 4: € 2 (Jack sparrow)
nr 10: €1 (Tommi44)
nr 12: €1 (Baffel)
nr 13: €3 (Jack sparrow)
nr 14: €5 (matrovius)
nr 15: €3 (Baffel)
nr 16: €1 (Baffel)
nr 19: €1 (Jack sparrow)
nr 20: €3 (Cherouke)
13 & 17 : 5€ (SpYdRo)

@ TOMMI : bod van 14 is overboden!


@mensen die hun bod al 1 dag stand hield PM mij...

XYRIS

Legacy Member
Als ik juist ben is het zo:

VERKOCHT:

1 & 3 & 5 : Subwoofer 10€
---------------------------
15 & 16 & 12: Baffel 5€
---------------------------
10 : Tommi44 1€
---------------------------
4 & 13 & 19: 6€ sparrow
---------------------------
20 : 3 + 2.5€ Cherouke
---------------------------

Boden die nog open staan:

14: 5€ + 3€ Matrivius tot 22u24 vandaag
6: 1€ Tommi44 tot 13.38 (30/11/2007)

MEENEEM 6 = 2€
MEENEEM 14 = 10€ (nieuwprijs dik over 20€)


Rest van de zaken stop ik even de verkoop! Ik moet even eerst andere
zaken verkopen (2pc's) en dan zal ik de rest terug online zetten

Tommi44

Legacy Member
Bedankt om mij nog de kans te geven om over te bieden, maar meeneemprijs is meeneemprijs dus laat ik hem aan u.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan