Archief - Véél Modding! Vanaf 1€/stuk!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
1) 2x Akasa 80mm BLUE led fans
2) 1x Sunbeam 80mm BLUE led fan
3) 2x 80mm BLUE led fans

=> Foto fans, had later nof 1x akasa gevonden daarom maar 4 fans

http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/80mm_Blue(2).jpg
http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/80mm_Blue.jpg

4) 2x Sunbeam Cold Cathode UV fan http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7920 (Large).jpg
5) Vantec slot protector (gebruikt, 1x ram slot weg) BLAUW onder uv licht http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7921 (Large).jpg
6) System exhaust blower http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7922 (Large).jpg
7) Vantec EZ-grip Molex Connector Kit http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7923 (Large).jpg
7a) zelfde maar gebruikt http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7926 (Large).jpg
7b) ook zoiets gebruikt http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7924 (Large).jpg
8) 2X Sharkoon Window sticker "HURRICANE" http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7925 (Large).jpg
9) QPAD Glidez http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7927 (Large).jpg
10) 80mm fran http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7928 (Large).jpg
11) 4pin(molex) to 3pin http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7929 (Large).jpg
12) Bracker on/off & Inverter http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7930 (Large).jpg
13) 2x "BLADE" Sharkoon 120mm http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7931 (Large).jpg
14) Vantec Nexus fancontroller (zwart gespoten) http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7932 (Large).jpg
15) 3x Blauw case light http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7933 (Large).jpg
16) 2x sound controllers http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7934 (Large).jpg
17) Voeding anti-tril rubber http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7935 (Large).jpg
18) 80mm grill http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7936 (Large).jpg
19) Akasa EL string Cable BLUE http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7938 (Large).jpg
20) TITAN Copper vga cooler http://users.telenet.be/XYRIS/Modding/IMG_7939 (Large).jpg


Bieden maar!

Subwoofer

Legacy Member
15€incl voor

de 4 blue led fans
en de slot protectors

heb al reeds pm gestuurd daarvoor...

mvg

edit* welke aansluiting is die el string cable?

XYRIS

Legacy Member
Subwoofer zei:
15€incl voor

de 4 blue led fans
en de slot protectors

heb al reeds pm gestuurd daarvoor...

mvg

edit* welke aansluiting is die el string cable?

Exclu bieden aub. Graag ook Prijs per stuk.

Belgianbonzai

Legacy Member
verdomme, kon je dat niet eerder posten :P
dan kon het op post met de usb brackets

hoeveel moet je voor 6) hebben?
en hoeveel is verzending denk je? (als dit in een postpak moet is't immers zeker niet interessant meer om dat alleen te kopen)

XYRIS

Legacy Member
Brainbug zei:
verdomme, kon je dat niet eerder posten :P
dan kon het op post met de usb brackets

hoeveel moet je voor 6) hebben?
en hoeveel is verzending denk je? (als dit in een postpak moet is't immers zeker niet interessant meer om dat alleen te kopen)

Kan in Bubble enveloppe verzonden worden, de MAX dikte daarvan is 3CM
Plak er een prijs op en koop nog wat :p

XYRIS

Legacy Member
cherouke zei:
20) TITAN Copper vga cooler

5 euro inclusief

Stand:

15 & 16: 4€ (Baffel)
1,3 & 5: 10€ (Subwoofer)
10 & 14: 1+1€ (Tommi44)
20 : 3€: (Cherouke 5 inclu)

Elk bod krijgt van mij 24u (1 dag) om overboden te worden.

XYRIS

Legacy Member
Baffel zei:
Doe mij 12 er ook maar bij voor 1€

Stand:

15 & 16 & 12: 5€ (Baffel)
1,3 & 5: 10€ (Subwoofer)
10 & 14: 1+1€ (Tommi44)
20 : 3€: (Cherouke 5 inclu)

Elk bod krijgt van mij 24u (1 dag) om overboden te worden.

UPDATE 18:42

UPDATE Stand:

15 & 16: 4€ (Baffel)
1,3 & 5: 10€ (Subwoofer)
10 & 14: 1+1€ (Tommi44)
20 : 3€: (Cherouke 5 inclu)
13 & 17 : 5€ (SpYdRo)

Elk bod krijgt van mij 24u (1 dag) om overboden te worden.

Razer

Legacy Member
bod van:
nr4: € 2
nr 13: €3
nr 14: €3
nr 15: €3
nr 19: €1

XYRIS

Legacy Member
UPDATE 19.13

UPDATE Stand:


1,3 & 5: 10€ (Subwoofer)
13 & 17 : 5€ (SpYdRo)

nr 4: € 2 (Jack sparrow)
nr 10: €1 (Tommi44)
nr 12: €1 (Baffel)
nr 13: €3 (Jack sparrow)
nr 14: €3 (Jack sparrow)
nr 15: €3 (Baffel)
nr 16: €1 (Baffel)
nr 19: €1 (Jack sparrow)
nr 20: €3 (Cherouke)

OK nu begin ik serieus probleempje te krijgen... :-)
Als iedereen is zijn POST wil EDITEN of indien niet gaat
mij de APPARTE prijzen pm'n indien je op meerder zaken bood

Elk bod krijgt van mij 24u (1 dag) om overboden te worden.

Baffel

Legacy Member
Euhm ineens is mijn bod op 12 weg en ik zie niemand dat erover heeft geboden.

XYRIS

Legacy Member
Baffel zei:
Euhm ineens is mijn bod op 12 weg en ik zie niemand dat erover heeft geboden.

solved!

@ Sparrow, je zal voor 15€ hoger moeten bieden, dit is de opdeling dat
Baffel me via pm gaf om hier geen onnodige post te plaatsen.

@ subwoofer: opdeling please...

Subwoofer

Legacy Member
als je dan echt een opdeling wil...

1 4.80€
3 4.80€
5 0.40€

de fans gaan samen of niets

Btw mijn bod staat bij deze al langer dan 24uur en is nog steeds niet overboden...

Word mijn bod geaccepteerd?

mvg

edit* branden alle ledjes nog? (niet goed te zien op de foto's)
Is het 4-pins aansluiting
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan