Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
piotke zei:Ik ben in Antwerpen Berchem, maar niet direct naast de shoppingWaarvoor ?
XYRIS zei:welke 775 koeler heb je nog? TT silent? die stiller enz is dan een standaard
big 775 intel koeler?
piotke zei:Die is reeds verkocht op tones forum. Hier is zo als alles verkocht.
DIe heb ik nog ja, is ind redelijk wat stillen en krachtiger. (Heatpipes)
XYRIS zei:Maar die heb je niet bij zeker... ga je nog heen en weer voor 18.00?
piotke zei:Ik ben dan niet thuis. Als je iets later kan komen, dan kan ik het klaarleggen, en kan je het rond 18.20 a 18.25 afhalen bij mijn ouders, ook in Edegem dus.
- 775 koeler
- tower
- laatste dell tobo
--- 10 euro

