Archief - Verkoop Deel 2: 5 Hdd / Koeling / Varia / Cpu / En Ook Gratis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Idd, die link. Zeker vista compatible. De 25 is echter te laag. Ik heb de prijs al van 40 naar 35 euro gebracht.

Kost nieuw nog steds 50+ euro.

Gamer

Legacy Member
**AMD Athlon XP 2500+
nog beschikbaar, zoja, € 20 inclusief verzending.
mag in een enveloppe :)

piotke

Legacy Member
weg, zowaa alles is weg, ik zal een updateje maken na de feestdagen.

SuSEQ

Legacy Member
piotke: dju toch... Geen ander AGP kaartje (>TNT2) liggen voor zo'n prijske?

Gr, SuSEQ

piotke

Legacy Member
mocht gamer niets hebben, dan haal ik mijn kast nog es overhoop.

Gamer

Legacy Member
TNT2 vanta 16mb :)

doe maar een voorstel, kostte 10 jaar geleden € 200 :)

€ 5 of zo als ik het in een eveloppe mag versturen.
Maar Piotke zijn kast gaat voor.

XYRIS

Legacy Member
Piotke, ben je Vandaag in antwerpen-berchem-close to Winegem shopping??

piotke

Legacy Member
Ik ben in Antwerpen Berchem, maar niet direct naast de shopping :-) Waarvoor ?

XYRIS

Legacy Member
piotke zei:
Ik ben in Antwerpen Berchem, maar niet direct naast de shopping :-) Waarvoor ?

welke 775 koeler heb je nog? TT silent? die stiller enz is dan een standaard
big 775 intel koeler?

spilliespeedy

Legacy Member
EDIMAX WIFI KAART 15 euro
stuur pm maar heb gezien compatible met vista dus oke voor mij

piotke

Legacy Member
Die is reeds verkocht op tones forum. Hier is zo als alles verkocht.

XYRIS zei:
welke 775 koeler heb je nog? TT silent? die stiller enz is dan een standaard
big 775 intel koeler?

DIe heb ik nog ja, is ind redelijk wat stillen en krachtiger. (Heatpipes)

XYRIS

Legacy Member
piotke zei:
Die is reeds verkocht op tones forum. Hier is zo als alles verkocht.



DIe heb ik nog ja, is ind redelijk wat stillen en krachtiger. (Heatpipes)

Maar die heb je niet bij zeker... ga je nog heen en weer voor 18.00?

piotke

Legacy Member
Dit is er nog over:

** A.C. Ryan RyanPower2 450W PSU
** DELTA ELECTRONICS DPS-500 GB M
** Standaard ATX voeding
** FSB X3 booster
**Geforce 7
**Nvidia Quadro
**PCI modem 1
**PCI modem 2
**SEAGATE BARRACUDA
**standaard witte tower 2
**AMD Athlon 65 3200+
**WATERKOELING SET
**Thermaltake Silent 775
**Kool Solutions Chill Vent II Deluxe CV-288 + ram cooler
**Sytrin KuFormula VF1 Plus
**Silverstone SST-FP52S Fancontroller
**Antec Notebook cooler to go
**2 * 128 Mb SR ram
**Canon pixma IP1600 bubblejet printer
**DRAADLOZE KOPTELEFOON

XYRIS

Legacy Member
Ik zie dat edegem naasdt e19 ligt, dus kan ik rond 18.00 afhalen als dat kan..?
Je mag me dan ook zo een tower meegeve & heb jij nog zo een dell tobo?

piotke

Legacy Member
XYRIS zei:
Maar die heb je niet bij zeker... ga je nog heen en weer voor 18.00?

Ik heb idd geen koelers bij op het werk. Ik ben rond 18.30 thuis, een half uurke later heb ik een afspraak met Krisse, dus rond 19 uur ben ik aan Berchem.

piotke

Legacy Member
Ik ben dan niet thuis. Als je iets later kan komen, dan kan ik het klaarleggen, en kan je het rond 18.20 a 18.25 afhalen bij mijn ouders, ook in Edegem dus.

- 775 koeler
- tower
- laatste dell tobo

--- 10 euro

XYRIS

Legacy Member
piotke zei:
Ik ben dan niet thuis. Als je iets later kan komen, dan kan ik het klaarleggen, en kan je het rond 18.20 a 18.25 afhalen bij mijn ouders, ook in Edegem dus.

- 775 koeler
- tower
- laatste dell tobo

--- 10 euro

Geen probleem... eer mijn madam uit de shopping is :D

Heb jij anders nog prullekes liggen? soms zitten daar dingen tussen dan
dat je zegt dat het wel nog van pas kan komen :)

piotke

Legacy Member
Wat hier te koop staat is zowat alles wat ik over heb.

PM me je even je GSM nummer; dan bel ik je straks om concreet af te spreken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan