Archief - Verkoop Deel 2: 5 Hdd / Koeling / Varia / Cpu / En Ook Gratis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Ik heb hier een hoop objecten te koop. Gaande van de spreekwoordelijke prullen, tot meer geavenceerde spullen. Laatste weken/maanden/jaren hier gekocht, getest, .... Maar ik me iets meer met andere zaken bezighouden, dus deze mogen weg.

Soms kan het zijn dat ik een object annulleer tijdens de verkoop, omdat ik bv reeds 2 gelijkaardige heb verkocht, maar een 3e voor mij wens bij te houden.

De prijzen die erbij staan lijken me zeer redelijk te zijn, ga je met een prijs niet akkoord, geen probleem, maar start geen discussie. Geen interesse is niet bieden? Krijg ik het niet verkocht aan mijn prijzen, dan gaat het opzij terug de kasten in, of verkoop ik het later wel of whatever, mijn probleem, niet dat van jullie.

Ik heb geprobeerd van zoveel mogelijk informatie erbij te doen, mocht er iets niet duidelijk zijn, vraag het.


-- Opsturen gaat, zeker bij het merendeel van de objecten.
-- We bieden object per object, geen groepsbiedingen aub.
-- Niet zeveren met biedingen onder voorbehoud, gewoon bieden als je het wil.
-- Bieden exclusief.
-- Afhalen kan in Edegem - 2650- na Afspraak.


VOEDINGEN

** A.C. Ryan RyanPower2 450W PSU
--- 450 watt
--- foto's + uitleg http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=311
--- aan/uit knop werkt niet
----- VERKOOPPRIJS 35 euro

** DELTA ELECTRONICS DPS-500 GB M
--- 500 watt
--- server voeding, 1 U, kwaliteit
--- foto's + uitleg http://cgi.ebay.de/Delta-DPS-500GB-...6673761QQihZ011QQcategoryZ38860QQcmdZViewItem
--- NIEUW ! gekocht ter vervanging, maar moederbord was kapot. Kostte stukken van mensen, kleine 200 euro.
----- VERKOOPPRIJS 75 euro

** FSB X3 booster
--- 300 watt, enkel voor videokaarten
--- foto's + http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=475
--- Ideaal om te gerbuiken ams versterking van huisige PSU
----- VERKOOPPRIJS 35 euro


GRAFISCHE KAARTEN

**Geforce 2
--- AGP / 32 Mb / MX reeks / Passief gekoeld / enkel VGA out
--- Creative
----- VERKOOPPRIJS 7,5 euro

**Geforce 7
--- PCIe
--- Zotac 7300 GT
--- 256 Mb DDR3, snel
--- amper gebruikt, stille koeler; inclusief doos en alle toebehoren.
----- VERKOOPPRIJS 35 euro

**Nvidia Quadro
--- PCIe / 128 Mb
--- passief gekoeld
--- DVI + Dsub !; van elks twee
--- Nvidia Quadro NVS285 PCI-E 128MB low profile (incl dual-dvi & dual-vga kabel)
----- VERKOOPPRIJS 25 euro


UITBREIDNGS KAARTEN

**PCI modem 1
--- PCI
--- gewoon model, vraag me geen specs ofzo
----- VERKOOPPRIJS 1 euro

**PCI modem 2
--- PCI
--- gewoon model, vraag me geen specs ofzo
----- VERKOOPPRIJS 1 euro

**PCI 10/100 netwerkkaart
--- PCI
--- Realtec chip; low profile, gewone bracket
----- VERKOOPPRIJS 2,5 euro

**EDIMAX WIFI KAART
--- PCI
--- RaLink chip
--- 802,11g; model EW-7128G
--- met externe antenne, voor betere ontvangst.
--- half jaarke oud schat ik, komt van bij forcom, garantie moet er nog wel op zijn.
----- VERKOOPPRIJS 15 euro


DRIVES

**CD ROM 1
--- IDE; 52x; LG
----- VERKOOPPRIJS 1,5 euro

**CD ROM 2
--- IDE; 40x; philips
----- VERKOOPPRIJS 1,5 euro


**SEAGATE BARRACUDA
--- SATA 7200,7
--- 80 gig
--- werkt nog wel, maar geeft soms fouten. Handige drive om wat te testen misschien
----- VERKOOPPRIJS 5 euro

**WDC 160 GIG
--- S/N : WCAEK1461659
--- Snelheid : 7200Rpm
--- Modelnr : WD1600BB-00DWA0
--- Garantie voorbij
----- VERKOOPPRIJS 35 euro

**MAXTOR 120 GIG
--- DiamondMax Plus 9
--- Snelheid : 7200Rpm
--- 8 Mb cache
--- Garantie voorbij
----- VERKOOPPRIJS 30 euro

**MAXTOR 80 GIG
--- DiamondMax Plus 10
--- Snelheid : 7200Rpm
--- SATA 2
--- garantie tot 16-Jul-2009
----- VERKOOPPRIJS 20 euro

BEHUIZINGEN

**standaard witte tower 1
--- hier en daar wat krassen
--- alle frontjes behalve 1 voor CD rom aanwezig
--- FLOPPY DRIVE bijgeleverd
--- plaats voor 3 cdrom, 2 floppy en 1 extra interne hdd
----- VERKOOPPRIJS GRATIS AF TE HALEN

**standaard witte tower 2
--- hier en daar wat krassen
--- alle frontjes behalve 1 voor CD rom aanwezig
--- FLOPPY DRIVE bijgeleverd
--- plaats voor 3 cdrom, 2 floppy en 1 extra interne hdd
----- VERKOOPPRIJS GRATIS AF TE HALEN


PROCESSORS


**Intel Cerelon 420
--- 1,6 GHz
--- 800 Mhz FSB
--- 1 Mb cache
--- socket 775
--- doet op stock voltage 2,8 GHz.
--- Boxed en 1 uur gebruikt !
----- VERKOOPPRIJS: 30 euro

**Intel Pentium 3
--- 800 Mhz
--- 133 Mhz FSB
--- socket 370
----- VERKOOPPRIJS: 5 euro

**AMD Athlon XP 2500+
--- MOBILE VARIANT
--- socket 462
----- VERKOOPPRIJS: 20 euro

**AMD Athlon 65 3200+
--- Socket 393
--- Boxed cooling
--- op lucht al zeker 2,7 GHz
----- VERKOOPPRIJS: 25 euro


KOELING

**WATERKOELING SET
--- Autoradiator (veel koperen buizen + zeer fijne alu vinnen. Vinnen zijn hier en laar iet wat wat geplooid en verbogen. Perfect waterdicht. Ideaal voor de grotere cases of modders; of als testsetup.
foto: http://img64.imageshack.us/img64/2492/dsc00937mm2.jpg
--- Frigus waterblock, ideaal voor socket 939, 478 en 462. Ik maak er ook een holddown voor om te gebruiken op de andere sockets.
foto: http://jensdevloo.net/modding/Waterkoeling/waterkoeling (4).JPG
--- alphacool ap700; 720 liter per uur
foto: http://jensdevloo.net/modding/Waterkoeling/waterkoeling (8).JPG
--- meterke of 3 blauwe tubing.
--- alles past zo goed als op elkaar, just hier en daar maybe tubing wat verwarmen om het geheel sluitende te krijgen.
----- VERKOOPPRIJS SET: 40 euro


**Thermaltake Silent 775
--- Meer info: http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&number=4&artpage=1913&articID=433
----- VERKOOPPRIJS: 10 euro

**Kool Solutions Chill Vent II Deluxe CV-288 + ram cooler
--- http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=171
--- http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=329
----- VERKOOPPRIJS 5 euro

**Sytrin KuFormula VF1 Plus
http://www.sytrin.com/3B-II-2-b.html
----- VERKOOPPRIJS 20 euro

**Silverstone SST-FP52S Fancontroller
--- foto + info http://www.madshrimps.be/?action=getarticle&articID=267
----- VERKOOPPRIJS 20 euro

**Antec Notebook cooler to go
--- foto + info http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=75017
----- VERKOOPPRIJS 7,5 euro

GEHEUGEN

2 * 128 Mb SR ram
--- PC 133
--- single sided
--- error vrij
----- VERKOOPPRIJS 15 euro voor de 2


2 * 512 Mb DDR2
--- PC4200; werken in dual channel
--- error vrij
----- VERKOOPPRIJS 20 euro voor de 2


RANDAPPARATUUR

**KLASSIEKE ZWARTE PS2 KEYBOARDS VAN DELL
--- uitstekende staat
--- Normale AZERTY
--- NOG 2 STUKS OVER
----- VERKOOPPRIJS GRATIS

**Canon pixma IP1600 bubblejet printer
--- Veel valt er niet over te zeggen, beide cartouchen zitten nog aan 20 % à 40%, goed voor een 150 à 200 tal blz schat ik. Ding is net jaar oud, weg wegens iets dat hogere capaciteiten aankan.
----- VERKOOPPRIJS 15 euro

**DRAADLOZE KOPTELEFOON
--- JVC HA-W500RF
--- Draadloze hoofdtelefoon, werkt op radiosignalen, kan dus naargelang de storing aangepast worden. Redelijk groot bereik. Batterijen in de hoofdtelefoon worden opgeladen door begeleverde adaptor, die de uitzender voedt, dus 1 stopcontact, 2 uitgangen. Goede geluidskwaliteit. Kost nieuw een 50 euro.
----- VERKOOPPRIJS 25 euro


- komt op meerdere fora te staan, wegens niet heel veel tijd ga ik niet steeds perfect kunnen updaten. Maar ik zal mijn best doen. De prijzen die hier staan zijn meeneemprijs.

Krisse²1

Legacy Member
**MAXTOR 120 GIG
----- VERKOOPPRIJS 30 euro

**MAXTOR 80 GIG
----- VERKOOPPRIJS 20 euro

**KLASSIEKE ZWARTE PS2 KEYBOARDS VAN DELL
----- VERKOOPPRIJS GRATIS
**Intel Pentium 3
----- VERKOOPPRIJS: 5 euro
2 * 512 Mb DDR2
----- VERKOOPPRIJS 20 euro voor de 2


Enkel bod 25€ ipv. 30€ voor de maxtor 120Gb zonder garantie

piotke

Legacy Member
**MAXTOR 120 GIG
----- VERKOOPPRIJS 25 euro

**MAXTOR 80 GIG
----- VERKOOPPRIJS 20 euro

**KLASSIEKE ZWARTE PS2 KEYBOARDS VAN DELL
----- VERKOOPPRIJS GRATIS

**Intel Pentium 3
----- VERKOOPPRIJS: 5 euro

2 * 512 Mb DDR2
----- VERKOOPPRIJS 20 euro voor de 2


Dus je bied 70 euro voor het bovenstaande ? Dan beschouw ik dat als verkocht. Mail me op [email protected] voor afhandeling.

Krisse²1

Legacy Member
Héél toevallig geen moederbordje liggen voor de Celeron & DDR2?
Je mag ook die CDrom 52x en dat netwerkkaartje bij noteren.

Mogelijkheid om ergens af te spreken, kwestie van afhaling,
bv. Station Kortrijk / Gent / St.Niklaas / Brussel ?

piotke

Legacy Member
BXL niet echt, behalve morgen dan, maar das een rariteit aan het werden. Anders doorlopende de week constant in Antwerpen centraal.

Geen moederbordje liggen, maar je hebt wel gemakkelijk een degelijk bordje voor 45 euro bij de betere pc winkel :)

Uw bestel lijstje staat nu aan:

**MAXTOR 120 GIG
----- VERKOOPPRIJS 25 euro

**MAXTOR 80 GIG
----- VERKOOPPRIJS 20 euro

**KLASSIEKE ZWARTE PS2 KEYBOARDS VAN DELL
----- VERKOOPPRIJS GRATIS

**Intel Pentium 3
----- VERKOOPPRIJS: 5 euro

2 * 512 Mb DDR2
----- VERKOOPPRIJS 20 euro voor de 2

**CD ROM 1
--- IDE; 52x; LG
----- VERKOOPPRIJS 1,5 euro

**PCI 10/100 netwerkkaart
--- PCI
--- Realtec chip; low profile, gewone bracket
----- VERKOOPPRIJS 2,5 euro

Mocht je wensen kan ik je de celeron 420 laten aan 26 euro, zit je aan een mooi totaal van 100 euro ;-)

ShPonGle

Legacy Member
bod van 20 euro exclusief op de nvidia quadro als die tv-out (composiet of s-video) heeft

piotke

Legacy Member
Dat ziet er me verkocht uit, wel pas vanaf 2008 mogelijkheid tot afspreken. Overigens, kweet niet dat handig is voor jouw, maar ik zit ook dan elke dag aan de Belgacom in Antwerpen eh.

Krisse²1

Legacy Member
Allé, vendu!

En moest ik afhalen in Station Antwerpen Centraal, krijg ik nog zo'n free case? Zoja, de mooiste :p

piotke

Legacy Member
valt te bezien wanneer je in antwerpen centraal kan geraken.... Als ik die dag niet moet werken, wil ik wel die case meenemen. MOet ik die dag werken, nop :) Ik ga geen case naar mijn werk meenemen.

Mail je me de mogelijke dagen dat je kan afspreken in antwerpen centraal, dan zullen we es kijken voor een afspraak.

Krisse²1

Legacy Member
Begrijp ik volkomen, gellukkig ben ik nog 2weken elke dag beschikbaar (moet iets doen in 'den blok' ;) )

piotke

Legacy Member
ok, dan kunnen we wel iets regelen voor zo'n case. Mail me dan aub, ik reply morgen wel tijdens mijn werk.

ShPonGle

Legacy Member
en die geforce 7, heeft die tv-out ? :)
heb je evt. een linkje? moet die extern gevoed worden?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan