Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BladeDancer35 zei:@XYRIS 7 is niet meer in garantie, maar werkt echter nog perfect. Hij heeft plaats moeten ruimen voor een SATA schijf, vandaar verkoop.
Wat Leuven betreft denk ik niet dat dat zal lukken. Ik kan het opsturen met de post, ofwel afhaling in het gentse.
Dit gezegd zijnde, mag ik je bod van 15 euro noteren of niet?
eecky zei:50€ excl voor 1 + 2.
grtz
eecky
BladeDancer35 zei:Bod genoteerd voor #6, ook al is het onder de minimumprijs.
En @eecky, ik zie net dat je 25€ bood op het geheugen. Nu is dat allemaal wel sympathiek enzo, maar de meeneemprijs is slechts 20€.
Mag ik het dan beschouwen als verkocht aan jou?![]()
Allé had me vergist, was niet op het geheugen maar op die cpu dat ik het min geboden had, 3 dus. Zou niet meer bieden dan meeneem prijs hé. Sorry voor dees misverstand.BladeDancer35 zei:@XYRIS 7 is niet meer in garantie, maar werkt echter nog perfect. Hij heeft plaats moeten ruimen voor een SATA schijf, vandaar verkoop.
Wat Leuven betreft denk ik niet dat dat zal lukken. Ik kan het opsturen met de post, ofwel afhaling in het gentse.
Dit gezegd zijnde, mag ik je bod van 15 euro noteren of niet?