Archief - Veel hardware te koop!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BladeDancer35

Legacy Member
Ik bied volgende objecten te koop aan:
  1. Moederbord ASUS P4S800D-E Deluxe, S478.
    Opmerking: alle toebehoren zitten in de doos, volledig uitgerust mobo.
    Min. --> €25
    Meeneem --> €35
  2. Geheugen MDT DDR1 PC3200 CL2.5, 2*256MB @ 400Mhz
    Opmerking: werkt perfect, nooit OC'ed geweest, bulk versie.
    Min. --> €15
    Meeneem --> €20
  3. Processor Intel Pentium 4 @ 3.0Ghz met 512KB cache, S478
    Opmerking: werkt perfect, nooit OC'ed geweest, stockcooler wordt meegeleverd.
    Min. --> €25
    Meeneem --> €35
  4. TV-kaart Hauppage Win-TV PVR 350
    Opmerking: alle toebehoren zitten in doos, is een retail versie met afstandsbediening inbegrepen, werkt prima.
    Min. --> €30
    Meeneem --> €40
  5. Grafische kaart Sapphire ATI 9800 PRO met 128MB, AGP 8x
    Opmerking: lite retail versie, komt in doos, zonder verdere toebehoren, niet OC'ed, werkt nog steeds fantastisch.
    Min.--> €25
    Meeneem --> €35
  6. Grafische kaart Palit Nvidia mx440 met 64MB, AGP 8x
    Opmerking: bulk versie, zelden gebruikt, dus niet OC'ed, werkt naar behoren.
    Min. --> €10
    Meeneem --> €15
  7. Harde schijf Western Digital WD Caviar 80GB met 2MB cache, ATA versie.
    Opmerking: geen bad sectors, werkt dus zonder problemen.
    Min. --> €15
    Meeneem --> €20
Reden van verkoop: upgrade van een computer, geen nood meer aan AGP kaarten of S478 CPU etc. :)
TV-kaart wordt verkocht omdat ze niet compatibel is met Vista 64-bit (wel met de 32-bits versie dus).

Alle boden gebeuren exclusief, afhaling te Gent of te Sint-Denijs Westrem is ook mogelijk.
Meeneemprijs is meeneemprijs, eerste die dit biedt, heeft het onderdeel. Meerdere zaken tegelijk kopen krijgt voorrang.

Afsluitdatum: volgende week zondag, 21 oktober om 22h.

Cpt iglo

Legacy Member
Hallo Bladedancer,voor 1,2 en 3 kan ik je 50 euro geven,'k weet dat ik efkes onder je prijs zit .... :-) maar ik kan het direct komen afhalen,

BladeDancer35

Legacy Member
Toch te weinig hoor. Moest je nu voor alles de minimumprijs bieden... :)

BladeDancer35

Legacy Member
@nTFs Bod genoteerd

@Cpt iglo Ik ga liever niet onder de minimumprijs. Indien natuurlijk niemand anders geïnteresseerd is zien we nog wel. :)

Vyste

Legacy Member
1 + 3 70 euro geboden. Wil wel graag even weten wat verzendkosten richting NL gaan bedragen. Moet geen asociaal hoog bedrag worden.

SuSEQ

Legacy Member
35 exclusief voor het mobo en ik kom afhalen. Meeneemprijs, right?

Gr, SuSEQ

longpatje

Legacy Member
Als ik me niet vergis had Vyste al 70 euro geboden op 1 + 3, dus meeneem voor die twee objecten ?

nTFs

Legacy Member
longpatje zei:
Als ik me niet vergis had Vyste al 70 euro geboden op 1 + 3, dus meeneem voor die twee objecten ?

In dat geval is mijn bod ongeldig natuurlijk.

BladeDancer35

Legacy Member
@eecky betekent dit dat je meeneemprijs biedt voor het moederbord en minimum voor de ram? Kwestie van duidelijkheid te scheppen voor andere mogelijke kopers.

@Vyste Ik kan alles verzenden in 1 pakket via de post. Dit bedraagt dan 13 euro verzendingskosten. Maar ik zou eerst graag eecky's antwoord afwachten.

@SuSEQ bod van Vyste en eecky hebben momenteel voorrang. Indien dit niet doorgaat, is het bord van jou voor 35 euro (de meeneemprijs, indeed). :)

@Cpt iglo bod was geldig, maar Vyste, SuSEQ en eecky hebben al hoger geboden.

Vyste

Legacy Member
BladeDancer35 zei:
@Vyste Ik kan alles verzenden in 1 pakket via de post. Dit bedraagt dan 13 euro verzendingskosten. Maar ik zou eerst graag eecky's antwoord afwachten.

Ok ik hoor t wel dan. Verzendkosten 13 euro is akkoord in ieder geval.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan