Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gamer zei:trust me, koud genoeg![]()
R@ndom zei:zover overclocken met een standaard intel cooler: ben je goed gek als je die cpu koopt, is waarschijnlijk kapot geclocked
R@ndom zei:zover overclocken met een standaard intel cooler: ben je goed gek als je die cpu koopt, is waarschijnlijk kapot geclocked

Gamer zei:ruilen met opleg van u voor E6850 ?
yakmodder zei:Ruilen tegen e4300 , met factuur en boxed koeler. Geen benul van oc resultaat
Kenshi zei:Welk mobo heb je daarvoor gebruikt btw ?
Richtprijs ? (heb namelijk niets om mee te ruilen)
Tristan1 zei:e2160 met ferme oc ?

cappelle zei:heb hier een e2180 liggen
nog maar een weekje oud
LaCucaracha zei:@massman... wat zijn je temps in orthos bvb op die clockspeeds?
met de intel stock cooler haalde ik +65 graden op 2,8 ghz met mijn E6300...
kben dan wel s curieus hoeveel gij hebt op 3,5 ghz...
LaCucaracha zei:dan mag hij me toch wel s uitleggen hoe hij dat flikt...
ik kan mij niet voorstellen dat als je pakweg orthos of OCCT gedurende lange tijd laat lopen op 3.5 ghz dat je dan onder de 65 graden zit met de stock cooler?
ik heb een zalman 9500 die op max speed draait en wanneer ik hiernet mijn E6300 op 3.15 ghz stresste met OCCT (high priority, cpu test) gedurende een uur dan haalde die temps van max 50 graden, maar dit is dan ook een heel goede cooler.
R@ndom zei:zover overclocken met een standaard intel cooler: ben je goed gek als je die cpu koopt, is waarschijnlijk kapot geclocked

Jo3Rii zei:moest er geen intressante ruil zijn; bod van 65 incl![]()