kutteke zei:
ik heb dit geld gestort en heb bewijs hier liggen, ik kan er niet aan doen dat u niet al uw gegevens heeft gegeven. ik hoop dat het geld snel op u rekening verschijnt en excuseer mij voor de ongemakken
staat dit er morgen nog steeds niet op zallik het zelfs opnieuw storten en vragen hoe het zit met die eerste storting
1. mijn naam en adres als afzender stond op de envelop vermeld nota bene (heb ik er zelf opgeschreven als verzender). Dat doe ik voor iedere waar dat ik verstuur.
2. mijn rekening nummer heb je al van voor ik het waar verstuurde
3. Indien je het donderdag laatstleden al gestort hebt, is dit nog steeds 1 week na het in ontvangstname van het goed
4. ironisch genoeg vroeg jij naar een snelle afhandeling in deze thread
5. Het is de eerste keer dat ik zo'n moeilijk verloop voor een verkoop meemaak. Dat het probleem niet bij mij zal liggen, moet wel blijken uit de whitelist en andere tevreden kopers.
De regel voor donderdag blijft geldig, ik maak geen uitzonderingen (meer).