Archief - [TK]Mobo, ram, andere kaartjes,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
30 inclu voor GF4 en 256 mb latteke.

Wat is dat met die koeler? bijna dood ofzo?
of maakt die zoiezo veel lawaai?

TomG

Legacy Member
kutteke zei:
15 inc gf4 snelle afhandeling
Genoteerd

XYRIS zei:
30 inclu voor GF4 en 256 mb latteke.

Wat is dat met die koeler? bijna dood ofzo?
of maakt die zoiezo veel lawaai?
Hij maakt gewoon veel lawaai, maar draait nog goed. Het is overigens niet de originele cooler, die is zogoed als stuk gegaan.

Deze die erop zit heb ik gekregen van een maat die ook een geforce 4 heeft/had.

Voor ram + grafische kaart samen zou ik eerder denken aan €35 incl

Maar je bod is genoteerd. :)

kutteke

Legacy Member
wat dacht je van mijn bod? kzou eigelijk deze week da kaartje nog hier moeten krijgen
is het vivo/ non-vivo
is het 64/128MB?

TomG

Legacy Member
kutteke zei:
wat dacht je van mijn bod? kzou eigelijk deze week da kaartje nog hier moeten krijgen
is het vivo/ non-vivo
is het 64/128MB?
128 MB, geen idee of het vivo is of niet. Het gaat om een Abit Siluro Geforce 4 Ti 4200 om precies te zijn.

Als je het bij jouw wilt krijgen deze week, zal er niks anders opzitten dan het te komen afhalen.

kutteke

Legacy Member
of in ieder geval begin volgende week :) had ni door da et al vrijdag was :)

TomG

Legacy Member
kutteke zei:
of in ieder geval begin volgende week :) had ni door da et al vrijdag was :)
Ik zal het maar pas maandag namiddag kunnen versturen, reken dan maar op 2 à 3 werkdagen tot het aankomt.

PM mij dan eens uw gegevens

XYRIS zei:
30 inclu voor GF4 en 256 mb latteke.

Wat is dat met die koeler? bijna dood ofzo?
of maakt die zoiezo veel lawaai?
Nog interesse?

TomG

Legacy Member
kutteke zei:
dus it's a deal?
:)
Indien ik uiterlijk tegen morgen niks meer van de andere bieder hoor, is ie alleszins voor jouw.

Akkoord? Kwestie om achteraf geen problemen mee te krijgen.

ravenous

Legacy Member
wanneer sluit ge af? kheb da moboke dringend nodig

Grtz Ravenous

TomG

Legacy Member
ravenous zei:
wanneer sluit ge af? kheb da moboke dringend nodig

Grtz Ravenous
Ik heb geen specifieke datum maar er komt verder geen interesse dus zal ik het aan jouw verkopen. Je gaf 12 euro dacht ik hé?

PM me anders voor verdere afhandeling.

TomG zei:
Indien ik uiterlijk tegen morgen niks meer van de andere bieder hoor, is ie alleszins voor jouw.

Akkoord? Kwestie om achteraf geen problemen mee te krijgen.
Ok, aangezien ik niks meer verneem gaat de vga kaart naar jouw.

Pm me nog eens ter bevestiging, uw gegevens heb ik al reeds eerder gehad.

XYRIS

Legacy Member
Ik heb nog interesse ja....


EDIT: "morgen" is nog steeds vandaag... , dus het is al weg?
Kunnen wij dan afsluiten voor dat geheugen?

TomG

Legacy Member
XYRIS zei:
Ik heb nog interesse ja....


EDIT: "morgen" is nog steeds vandaag... , dus het is al weg?
Kunnen wij dan afsluiten voor dat geheugen?
Kaart is al weg, ja.

Hoeveel voor geheugen?

kutteke

Legacy Member
TomG zei:
Ik heb geen specifieke datum maar er komt verder geen interesse dus zal ik het aan jouw verkopen. Je gaf 12 euro dacht ik hé?

PM me anders voor verdere afhandeling.


Ok, aangezien ik niks meer verneem gaat de vga kaart naar jouw.

Pm me nog eens ter bevestiging, uw gegevens heb ik al reeds eerder gehad.
ik had uw gegevens ookal e?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan