Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
::PDX:: zei:loop is ni zo van stapel![]()
is een super goed ding maar het enige probleem die er aan is dat is de ram. Er moet iets zijn met het ram geheugen en dit is ook waarom hij soms niet opstart mss dat er een latje ram stuk is en jah jammer genoeg start dat dan nie op met een kapot stukje ram en de prijs da er nu staat is echt wel een koopje als je daar 256 goede ram kan in krijgen heb je al een deftige laptop :applause: dus dat mag hier zeker nog een beetje meer worden hoor
.