M_N_M
Legacy Member
heb er blijkbaar overgekeken deze namiddag.the_ancient zei:30 € op 5
Hoe dan ook is het wat té veel onder de minimumprijs. Er mag wel _iets_ onder de minimumprijs geboden worden maar dit is bijna prijs/2..
Graag geen nutteloze boden meer a.u.b.
Thx!



(gewoon me tang gat achteraan wa breder "getrokken", met een dremel krijg je dat wel terug proper)