Archief - TK:A64 Mobo/CPU/BH5/PCI-E graka/HD/PSU/... + Te geef

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

M_N_M

Legacy Member
Allen,

ik verkoop een volledige A64 setup wegens aankoop dual Xeon ;-)
(1) A64 3000+ TRAY (Winchester Core): ben al tijdje gestopt met overclocken maar ging wel tamelijk goed (2.6Ghz @ 1.55V met luchtkoeling)
(2) Asus A8N-SLI Deluxe: hiervan heb ik doos, manuals, cdroms, extra's,.. nog (nieuwstaat):
http://www.bytesatwork.be/shop/product.php?productid=20316&cat=0&page=1
(3) 2*512MB CORSAIR DDR400 (BH-5!): heb ik niet kunnen uittesten op OC maar volgens de verkoper doen deze 250mhz 2 2 2 5 @ 3.3V (is nog de "oude goede" BH5)
(4) Winfast 6600GT PCI-E met Zalman HP80C cooling (passief) : hiermee speelde ik alle games @ 1280X1024 zonder problemen. (+-7500 3D marks 2003 default)
=> originele verpakking, cd-roms, originele games (prinse of peria - splintercell padora tomorrow),.. aanwezig
http://hardware.gamespot.com/Story-ST-15168-1470-x-x-x
http://www.ask-corp.jp/pic/zalman/zm80c-hp-2.jpg
(5) 160GB Samsung Harde schijf (SATA - 8MB) : ik draaide vroeger hiermee RAID1 setup. Deze ga ik niet meer gebruiken indien minimumprijs behaald wordt.
(6) Thermalright XP-120 cooling met stille 120mm fan (met blauwe ledjes): http://www.thermalright.com/a_page/main_product_xp120.htm (héél goede heatsink)
(7) Full tower case : low budget ding, wel héél ruim, kleine schade achteraan (ooit wat zitten prutsen om darmen van watercooling door case te krijgen)
=> foto's op aanvraag
(8) Voeding Antec TruePower 380W ATX : heel goeie voeding, heeft enkele "fan" molexjes voor fans aan te hangen, die draaien dan maar @ 7V = stil!
(9) 15" CRT scherm : werkt nog maar resolutie is wel heel laag
(10) Midi ATX-case met onderdelen van P2 in denk ik => voeding is doorgebrand en met andere voeding boot pc niet meer, HD is zeker kapot, rest niet uitgetest maar zal nog wel wat werkends inzitten.

Er mag zeker en vast op onderdelen apart geboden worden. (setup ligt hier nu toch ook in "stukken", is nog niet één geheel maar kan indien gewenst.)
Ik denk dat ik van alles de factuur nog heb.

Minimum/Meeneem/Laagste Nieuwprijs @ Duitsland (Geizhals.at/eu)
(1) 100/120/130
(2) 100/120/130
(3) 100/130/???
(4) 100/125/149 (130€kaart + 19€zalman)
(5) 50/60/63
(6) 30/35/50 (36 HS + 14 fan)
(7) 5/10/???
(8) 40/55/65
(9) gratis
(10) gratis
=> meeneem voor alles : 650€

Meeneemprijzen liggen soms niet veel onder nieuwprijs MAAR dat zijn :
* prijzen uit duitsland (komt meestal nog eens een 20€ post bij), in België zal alles nog duurder zijn maar ik zeg de prijzen zelf maar, anders komt er wel iemand anders mee af :-)
* alles is in perfecte (nieuw)staat

Dit komt op Telenet, Tones, Loveno en Lotverkopen te staan (links van andere topics, zie onderstaande URL).
Ik update de prijzen ook op volgende URL : http://users.pandora.be/overclocking/verkoop.htm
Zo moeten jullie niet het hele topic doorlezen om te volgen wat de boden zijn.

Pics @ http://users.pandora.be/overclocking/Verkoop

Afhaling kan te Serskamp, Oost-Vlaanderen (nabij Wetteren & Aalst), testen kan bij afhaling!

REGELS:
* bied ENKEL als je zeker bent (gelieve dus eerst mama-papa-hond-kat-.. op de hoogte te brengen! + kijk of je effectief geld genoeg hebt om het te betalen)
* geen off-topic
* post kan maar is op eigen risico en kosten
* graag niet onder de minimumprijs bieden
=> indien dit niet kan -> "report to admin"

Ruilen kan ENKEL voor PCI sata kaartje.


HAPPY BIDDING !

Astro

Legacy Member
van de thermalright socket is een stuck afgebroken of zie ik da mis

M_N_M

Legacy Member
Astro zei:
van de thermalright socket is een stuck afgebroken of zie ik da mis
hm dat zie je juist :baard: idd vergeten vermelden (was al zo bij aankoop opt forum) maar kan je nog steeds goed bevestigen hoor. Bij INTEL heb je trouwens dat plaatje niet nodig, enkel bij A64.

Indien iemand mobo + cpu + cooling koopt moet ik het zelf nie demonteren :)


Grtz

Massman

Legacy Member
wanneer wordt alles afgesloten ?

niet dat ik je wil opjagen, maar gewoon om een gedacht te hebben :)

M_N_M

Legacy Member
direct indien meeneemprijs geboden.
Anders ga ik het ook niet te lang laten aanslepen, midden-eind deze week indien minimumprijs bereikt. (wat afhankelijk van de boden die ik krijg)

Grtz

M_N_M

Legacy Member
Pm gekregen van massman, hij zegt beide dingen af aangezien hij een cpu gewonnen heeft :eek:

Nuja, nog op niets een bod dus :cry:

Troman

Legacy Member
M_N_M zei:
Pm gekregen van massman, hij zegt beide dingen af aangezien hij een cpu gewonnen heeft :eek:

Nuja, nog op niets een bod dus :cry:
yup ne 3800+ op xs
de gelukszak!!!:applause:

Gert1

Legacy Member
zou je die kapotte pII tot hier kunnen krijgen (Wilrijk/Antwerpen)?

M_N_M

Legacy Member
die gratis spullen enkel afhaling.. Tis tenslotte gratis en ik rij daar dus ni voor tot in antwerpen. Als ik er ergens mee naartoe rij, dan ist naart tcontainerpark :)

M_N_M

Legacy Member
Aangezien dit blijkbaar niet zo populaire hardware is als gedacht ga ik mijn meeneemprijzen NIET laten gelden voor moederbord-cpu-PSU & cooling!

Dit omdat ik toch nog een werkend "iets" wil overhouden als niet alles verkocht raakt van bovenstaande zaken.. (als ik met moederbord of cpu bv blijf zitten, kan ik daar weinig mee doen buiten in de kast leggen)
Bij bod (eventueel door verschillende bieder) op alles mag het natuurlijk wel weg @ meeneem of prijs > start.

Rest mag wel direct weg.

Grtz

brechtvm

Legacy Member
hey

zou ik "A64 3000+ TRAY (Winchester Core)" ééns mogen lénen ?
(tégen kleine vergoeding...)

aangezien je niet ver van mij woont leek me dit handig..

reden : bios update zodat ie mn nieuwe cpu herkent

M_N_M

Legacy Member
brechtvm zei:
hey

zou ik "A64 3000+ TRAY (Winchester Core)" ééns mogen lénen ?
(tégen kleine vergoeding...)

aangezien je niet ver van mij woont leek me dit handig..

reden : bios update zodat ie mn nieuwe cpu herkent
zoals reeds gereplied op pm via loveno (of tones?), ja maar potje breken is potje betalen :) Wel géén tijd in de week!

brechtvm

Legacy Member
M_N_M zei:
zoals reeds gereplied op pm via loveno (of tones?), ja maar potje breken is potje betalen :) Wel géén tijd in de week!
U laat me maar wéten wanneer het u past, ik stuur u men email adres + gsm nummer...
en idd, potje breken = potje betalen :) (lijkt me logisch hé :))

towwel

Legacy Member
35€ op 6 (meeneem). Ik volg het hier wel om te kijken of de rest ook verkocht geraakt.

Greetz

M_N_M

Legacy Member
towwel zei:
35€ op 6 (meeneem). Ik volg het hier wel om te kijken of de rest ook verkocht geraakt.

Greetz
genoteerd en mag idd weg als ik van cpu - mobo afraak :)

//edit : bodenpagina ook eens geupdate
//edit2: ik heb er ook een afsluitdatum kolom aan toegevoegd, voor BH5 is dat zondag om 20u indien ok voor diegene die 100€ geboden heeft
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan