Violator
Legacy Member
Hello,
Ik verkoop mijn BH5 kitje.
Ik heb deze overgekocht van Jort- in deze thread.
Ik dacht eerst dat er een latje corrupt was, maar dit lag aan mijn DFI mobo. (Bios probleem)
Ik heb het zo gezegde defecte latje terug naar Jort- gestuurd en die heeft het getest met het resultaat dat het nog perfect werkt.
(Misschien kan Jort- dit ff bevestigen)
Maar ondertussen had ik mijn G-Skill besteld en gekregen. Daar dat deze niet samen willen werken met mijn DFI mobo ga ik mijn TwinMos BH5 setje verkopen.
Ik heb er €95 exclusief voor betaald dit is dan ook de richtprijs voor mijn setje.
Gelieve exclusief te bieden, en op een ordentelijke manier.
Geen Off-topic en al van die gezever.
Einddatum is 48u nadat de €95 exclusief bereikt is.
De testresultaten van Jort- met dit kitje:
Testsysteem :
3200+ venice
Ocz 520W psu
Dfi RDX 200 + laatste bios
120mm fan boven ram
22° kamertemp
Twinmoss dual channel kit 2X512mb
255 mhz 3.3V 1M
251 mhz 3.3V 4M
260 mhz 3.5v 1M
Staat ook op:
Telenet
Arena51
Tones
Loveno
Madshrimps
Ik verkoop mijn BH5 kitje.
Ik heb deze overgekocht van Jort- in deze thread.
Ik dacht eerst dat er een latje corrupt was, maar dit lag aan mijn DFI mobo. (Bios probleem)
Ik heb het zo gezegde defecte latje terug naar Jort- gestuurd en die heeft het getest met het resultaat dat het nog perfect werkt.
(Misschien kan Jort- dit ff bevestigen)
Maar ondertussen had ik mijn G-Skill besteld en gekregen. Daar dat deze niet samen willen werken met mijn DFI mobo ga ik mijn TwinMos BH5 setje verkopen.
Ik heb er €95 exclusief voor betaald dit is dan ook de richtprijs voor mijn setje.
Gelieve exclusief te bieden, en op een ordentelijke manier.
Geen Off-topic en al van die gezever.
Einddatum is 48u nadat de €95 exclusief bereikt is.
De testresultaten van Jort- met dit kitje:
Testsysteem :
3200+ venice
Ocz 520W psu
Dfi RDX 200 + laatste bios
120mm fan boven ram
22° kamertemp
Twinmoss dual channel kit 2X512mb
255 mhz 3.3V 1M
251 mhz 3.3V 4M
260 mhz 3.5v 1M
Staat ook op:
Telenet
Arena51
Tones
Loveno
Madshrimps
hoeveel BH5 ga jij zo kopen, logger?

