Archief - 6 kitjes BH-5 tekoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jort-

Legacy Member
Testsysteem :
3200+ venice
Ocz 520W psu
Dfi RDX 200 + laatste bios
120mm fan boven ram
22° kamertemp

timings tijdens het testen:
http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/settings BH5.JPG


Kit1:
Twinmoss dual channel kit 2X512mb
255 mhz 3.3V 1M
251 mhz 3.3V 4M
260 mhz 3.5v 1M

minimum: 75 euro
meeneem: 95 euro(sold to Violator)

http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/twinmoss BH-5 2X512 3.3V 1M.JPG
http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/twimoss BH-5 2X512 3.3V 4M.JPG
http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/twinmoss BH-5 2X512 3.5V 1M.JPG


Kit2:
Twinmoss 2x256mb

250 mhz 3.3V 4M
255 mhz 3.3V 1M loop 15 error
263 mhz 3.5V 1M

minimum: 40 euro
meeneem: 60 euro

http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/twinmoss BH-5 2X256 3.3V 1M.JPG
http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/twinmoss BH-5 2X256 3.3V 4M.JPG
http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/twinmoss BH-5 2X256 3.5V 1M.JPG



Kit3: (verkocht aan easypanic)
Corsair XMS pc3500 CL2 dual channel kit 2X 512mb

220mhz 3.3V 8M

minimum: 90 euro
meeneem: 110 euro


Kit4:
corsair XMS PC3200 CL2 dual channel kit 2X 256mb
258 mhz 3.3v 1M
255 mhz 3.3v 4M

268 mhz 3.5V 1M
265 mhz 3.5v 4M

minimum: 55 euro
meeneem: 75 euro

http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/corsair BH-5 2X256 3.3V 1M.JPG
http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/corsair BH-5 2X256 3.3V 4M.JPG
http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/corsair BH-5 2X256 3.5V 1M.JPG
http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/corsair BH-5 2X256 3.5V 4M.JPG


Kit5: (verkocht aan Firestyler)
mushkin lvl2 black 2x512mb 150 euro

~240-250 mhz 3.5V

minimum : 130 euro
meeneem: 150 euro

Kit6:
mushkin lvl2 blue 2x256mb

minimum: 50 euro
meeneem: 70 euro

http://users.telenet.be/jortcollijn/memtesting/mushkin BH-5 2X256 3.3v 1M.JPG


geen garantie meer beschikbaar,
geen boden via pm, geen zever => report:)

ik mag boden weigeren enz enz...

ready to bid:)

als er nog een screen nodig is ask away :)

NOTE: Dit mobo doet slechter dan een DFI NF4, het "kan" dat het op een NF4 10 mhz meer doet.
Want Troid zijn ram kan 280 doen en hier maar 270 dus, geen garantie maar het is mogelijk :)

brechtvm

Legacy Member
Twinmoss dual channel kit 2X512mb
75€

(kan u ook zeggen hoe hoog ze gaan op 2.5~2.6v ? (op 2-2-2-5))

Jort-

Legacy Member
kzal direct eens testen maar euhm 2-2-2-5 op 2.6V BH5???

wie gaat da ooit runnen?

brechtvm

Legacy Member
Jort- zei:
kzal direct eens testen maar euhm 2-2-2-5 op 2.6V BH5???

wie gaat da ooit runnen?

gaat wss op een asus k8n-e deluxe zitten, voorlopig toch..
tot als ik nieuwe ram heb
maar daarna op een DFI (waar ik wel tot 3.3v kan gaan)

Jort-

Legacy Member
awel leg die dan effe opzij want me ne ferrari in zone 30 rijden is ook geen zicht he :)

easypanic

Legacy Member
Corsair XMS pc3500 CL2 dual channel kit 2X 512mb

€ 110

Jort-

Legacy Member
mushin is oud BH-5

bod Violator genoteerd, check PM within 10min;)

edit: xtratec heeft Pech:D

easypanic

Legacy Member
MMMM, nog ff afwachten Jort ( oftewel ge die samen met Corsair verkoop voor een zacht prijske ;) )

Ow_jeih

Legacy Member
85euro zonder extra commentaar :D

//edit: damn paar posts in paar minuten, succes ermee Violator :)

Violator

Legacy Member
easypanic zei:
MMMM, nog ff afwachten Jort ( oftewel ge die samen met Corsair verkoop voor een zacht prijske ;) )

Ik dacht dat meeneemprijs onbespreekbaar was, daarvoor dient dan ook een meeneemprijs.

easypanic

Legacy Member
@ Violator, ik bedoelde ivm met die mushkin blue's, daarvoor ga ik nog eventjes wachten.
Corsair is 100% zeker....

Dus voor alle duidelijkheid: geen mushkin voorlopig ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan