Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

pierrot zei:Is er iemand al uit of het verkopen van de OEM windows nu toegelaten is of niet? Ik ken de wettelijke regelingen niet.
Wanneer sluit je nu af?Bieden mag tot volgende week zaterdag 8 december
pierrot zei:Bieden mag tot volgende week zaterdag 8 december.
Chris_147 zei:een bod van 300 euro voor de complete pc zonder Windows XP.
pierrot zei:Chris_147: Het bod is genoteerd.
Ik dacht dat dat zaterdag 8 december was?!8.) Bieden kan enkel tot een vast afsluituur.
Ik zie geen bod van 350 euro hier in het forum?!9.) Er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Transacties buiten het forum mag als je de thread up to date houdt met de boden.
Staat de verkoop nog open of niet?10.) Een object verkopen zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden krijgt een negatief itrader punt!
Je hebt natuurlijk er net voor gezorgd dat het geen 7 dagen waren, maar informatie geven of een beslissing nemen over de verkoop heb je ook niet gedaan; enkel de verkoop nog wat langer openhouden.27.) Wanneer iemand een thread start en deze niet opvolgt of reageert op vragen/boden ten laatste 7 dagen na het opstarten van zijn thread zal de thread gesloten worden en krijgt de ts hiervoor een infraction !
Blijkt toch niet uit je daden hoor.pierrot zei:@ Chris_147: Je mag het noemen zoals je wil. Ik heb hier enkel uit goede wil gehandeld.
Tja, dat is natuurlijk hier op het forum wel de terminologie. Wat betekent "genoteerd" anders volgens jou? Wel zekerheid voor jou als verkoper en kennelijk geen voor mij als verkoper?pierrot zei:Ik denk dat we hier een misverstand hebben. Ik heb enkel gezegd "Het bod is genoteerd." en heb nooit gezegd "het bod is aanvaard".
Je kon kennelijk toch een bod via PM aanvaarden? Heb je me zelf gezegd!pierrot zei:"Je hebt natuurlijk er net voor gezorgd dat het geen 7 dagen waren" en "Drukke periode, maar kennelijk niet zo druk dat je geen bod via PM kan aanvaarden" > even in het wild schieten met losse beschuldigingen?
...want pc is al verkocht aan 350 terwijl de meeneemprijs op 400 euro stond?pierrot zei:Ik zie sowieso geen reden om nog aan jou te verkopen.