Archief - [TK] volledige hoge kwaliteit pc met officiële windows XP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pierrot

Legacy Member
3800 +AMD Athlon 64 X2 Dual Core CPU
NVIDIA GeFOrce 7800 GT met 256 MB geheugen
2 GB (4 x 512 MB) Dual Channel geheugen
ASUS moederbord met NVIDIA NForce chipset en surround geluid
Western digital 200 GB serial ata harde schijf
Zwarte hoge kwaliteit Antec case met easy access zijpaneel en HDD houder
Zalman ZM460-APS 460 WATT high performance voeding (originele voeding krijg je er ook bij!!)
WriteMAster Dual Layer DVD en CD schrijver/herschrijver (zelfde kleur als case)
ASUS QuieTrack DVD speler (zelfde kleur als case)
Custom ventilators:
- koperen ZALMAN cpu cooler met grote stille fan en snelheidsregelaar
- koperen ZALMAN gpu (videokaart) cooler met grote stille fan
- grote stille case fan met snelheidsregelaar

Officiële Windows XP!

Deze pc is niet zelf in elkaar geschroefd, maar professioneel samengesteld en als één pakket gekocht.

Bieden mag tot volgende week zaterdag 8 december. Vraagprijs is 450 euro. Meeneemprijs is 490 euro.

P.

pierrot

Legacy Member
PS: Ik geef Half Life 2 er gratis bij. Draait trouwens perfect op hoge kwaliteit :)

BOHICAAA

Legacy Member
Effe droog rekenen (graag feedback):
3800+X2: 35€
7800GT-256: 65€
4 x 512 MB: 40€
ASUS MB: 25€
200 GB SATA HD: 25€
Antec case: 40€
PSU Zalman + original: 50€
WriteMAster:15€
DVD speler: 5€
Custom ventilators:
- koperen ZALMAN cpu cooler met grote stille fan en snelheidsregelaar:10€
- koperen ZALMAN gpu (videokaart) cooler met grote stille fan:10€
- grote stille case fan met snelheidsregelaar: 5€

Officiële Windows XP!: 50€

Totaal: 325€ zonder XP dus 375€ voor een pcken die volledig klaarstaat.
Ik zou dus ergens tussenin mikken: 350€ min en meeneem op 450€ (just my 2 cents)

pierrot

Legacy Member
@ BOHICAAA: Ik weet niet waar je je prijzen haalt, maar je lijkt me wel heel positief. Een asus DVD speler voor 5 euro? Kost al rap 30 euro in de gemiddelde winkel. Zoek zelf maar even. 25 euro voor een western digital SATA schijf?? Hier ben je er mee aan het lachen :) 50 euro (het dubbele) lijkt me de prijs in de gemiddelde winkel. Een goede Antec case kost al rap 75 euro.

Maar goed, je hebt je punt gemaakt. En je bent niet alleen De nieuwe prijzen:
- 350 euro minimumprijs
- 400 meeneemprijs

Ik doe alles enkel als één pakket weg.

PS: computer gaat weg wegens aankoop laptop.

BOHICAAA

Legacy Member
pierrot zei:
@ BOHICAAA: Ik weet niet waar je je prijzen haalt, maar je lijkt me wel heel positief. Een asus DVD speler voor 5 euro? Kost al rap 30 euro in de gemiddelde winkel. Zoek zelf maar even. 25 euro voor een western digital SATA schijf?? Hier ben je er mee aan het lachen :) 50 euro (het dubbele) lijkt me de prijs in de gemiddelde winkel. Een goede Antec case kost al rap 75 euro.

Maar goed, je hebt je punt gemaakt. En je bent niet alleen De nieuwe prijzen:
- 350 euro minimumprijs
- 400 meeneemprijs

Ik doe alles enkel als één pakket weg.

PS: computer gaat weg wegens aankoop laptop.

Daarom vraag ik ook feedback hé + we spreken hier toch niet over nieuw materiaal? Dus een case van 75€ nieuw ==> 40€. 50€ voor een nieuwe hd==> 25€ 2e hands. Misschien kan je overal bij vermelden of er nog garantie op zit want dan kan je inderdaad meer vragen.

pierrot

Legacy Member
Ah bon, ik vond het al een bizarre berekening. Het was dus een berekening van wat het systeem volgens jou nu nog waard is. Dat is nu opgehelderd :)

Bieden maar!

pierrot

Legacy Member
Ik doe het liever als één pakket weg. Die Windows licentie krijg ik toch niet alleen verkocht. Ik wacht nog even en zie of ik een bod op het hele pakket krijg.

P.

sebbonny

Legacy Member
pierrot zei:
Ik doe het liever als één pakket weg. Die Windows licentie krijg ik toch niet alleen verkocht. Ik wacht nog even en zie of ik een bod op het hele pakket krijg.

P.

anders wel interesse in WD HDD van 200 gb

Cpt iglo

Legacy Member
Heb je de product key sticker nog apart of zit het op de kast gekleeft.
Indien apart bod van 35 excl

longpatje

Legacy Member
aangezien die OEM is mag die dus niet apart verkocht worden, zie rules.
Als ts dit toch doet wordt wss zijn thread gesloten.

longpatje

Legacy Member
aangezien die OEM is mag die dus niet apart verkocht worden, zie rules.
Als ts dit toch doet wordt wss zijn thread gesloten.

Cpt iglo

Legacy Member
In feite heb je gelijk Longpatje, maar zelf in de winkels krijg je tegenwoordig een OEM XP mee zonder hardware te kopen.
'k wil gewoon die sticker van de kast zodoende dat niemand anders er gebruik van maakt wanneer ik die XP koop.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan