Archief - [tk] Top Pc Games

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SELLOUT MAN

Legacy Member
Hey man, of vrouw ik verkoop mn pc games.
Ik verstuur echter niets je kan ze omgeving Wommelgem ophalen.
Ik ben ook niet per mail bereikbaar je kan me even bellen op 0486 02 64 73.
Dus ik verkoop.
FEAR-------------------------------30€
GTA SAN ANDREAS------------------25€
GTA VICE CITY (ongecensureerd)----25€
GTA 3------------------------------10€
SILENT HILL 4 THE ROOM -----------15€
HALO-------------------------------10€
SPLINTER CELL----------------------10€
PRINCE OF PERSIA the sands of time--5€
HITMAN codename 47----------------5€
MYST lll EXILE-----------------------10€
PRISONER OF WAR-------------------5€
SOLDIER OF FORTUNE 2 GOLD---------30€
geintereseerd in een of meerdere bel even en ik geef mn adres.
Ik check ook deze forum niet meer dus reageren heeft geen zin.
en als je dit leest even uppen AUB THX

RSSD

Legacy Member
Mja,

als je niet van zins bent om nog terug te komen waarom registreer je dan.
Lees eerst eens grondig onze REGELS vooraleer je hier komt verkopen.
https://www.beyondgaming.be/forums

Let ook wat op uw taalgebruik, indien er nutteloze posts komen dan kan je die altijd reporten via de "bad post" knop.

RSSD

Legacy Member
Ik ga alle OFF-TOPIC verwijderen.
De eerste die nog commentaar geeft zonder te bieden mag zich aan een cadeauke verwachten.
Ik verwacht wel dat ge u int vervolg wat vriendelijker voordoet.

SELLOUT MAN

Legacy Member
Dus je kan afbieden tot een prijs die ons allebei bevalt
en normaal ben ik nooit online vandaar mn nr.
niet teveel moeite van even te bellen prijs af te spreken he.
die GTA VICE CITY is limited edition.
en die SOF 2 is zo duur omdat ik er geen afstand van kan doen :)

Schelle

Legacy Member
Firefoxbt zei:
mag niet vrees'k als prijsvergelijking...

is buitenland ;)

Beste vriend, deze winkel is zo Belgisch als maar kan zijn, geloof mij, ik heb er al letterlijk tientallen dingen besteld. Verder kijken dan uw neus lang is, is de boodschap!

*edit*: zie http://www.mediadis.com/mediadis/

Bij deze dus opnieuw: bod van 12 euro, afgehaald.

Firefoxbt

Legacy Member
Schelle zei:
Beste vriend, deze winkel is zo Belgisch als maar kan zijn, geloof mij, ik heb er al letterlijk tientallen dingen besteld. Verder kijken dan uw neus lang is, is de boodschap!

*edit*: zie http://www.mediadis.com/mediadis/

Bij deze dus opnieuw: bod van 12 euro, afgehaald.


brutaal mannetje ben jij omdat ik een klein foutje maak :eek:

en om het prentje compleet te maken :

17€ incl.

orez

Legacy Member
wa is nu het probleem om te versturen? reken gewoon per game + 3,10 EUR (verzendingskosten van 1 game...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan