SELLOUT MAN
Legacy Member
Hey man, of vrouw ik verkoop mn pc games.
Ik verstuur echter niets je kan ze omgeving Wommelgem ophalen.
Ik ben ook niet per mail bereikbaar je kan me even bellen op 0486 02 64 73.
Dus ik verkoop.
FEAR-------------------------------30€
GTA SAN ANDREAS------------------25€
GTA VICE CITY (ongecensureerd)----25€
GTA 3------------------------------10€
SILENT HILL 4 THE ROOM -----------15€
HALO-------------------------------10€
SPLINTER CELL----------------------10€
PRINCE OF PERSIA the sands of time--5€
HITMAN codename 47----------------5€
MYST lll EXILE-----------------------10€
PRISONER OF WAR-------------------5€
SOLDIER OF FORTUNE 2 GOLD---------30€
geintereseerd in een of meerdere bel even en ik geef mn adres.
Ik check ook deze forum niet meer dus reageren heeft geen zin.
en als je dit leest even uppen AUB THX
Ik verstuur echter niets je kan ze omgeving Wommelgem ophalen.
Ik ben ook niet per mail bereikbaar je kan me even bellen op 0486 02 64 73.
Dus ik verkoop.
FEAR-------------------------------30€
GTA SAN ANDREAS------------------25€
GTA VICE CITY (ongecensureerd)----25€
GTA 3------------------------------10€
SILENT HILL 4 THE ROOM -----------15€
HALO-------------------------------10€
SPLINTER CELL----------------------10€
PRINCE OF PERSIA the sands of time--5€
HITMAN codename 47----------------5€
MYST lll EXILE-----------------------10€
PRISONER OF WAR-------------------5€
SOLDIER OF FORTUNE 2 GOLD---------30€
geintereseerd in een of meerdere bel even en ik geef mn adres.
Ik check ook deze forum niet meer dus reageren heeft geen zin.
en als je dit leest even uppen AUB THX

