Archief - [TK] Super Flower 461T1-BK

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Originally Posted by [HBV]-=XortioN=-
Gegroet,

ik verkoop mijn ZWARTE Superflower SF-461..

Extra's:
- Extra HD-bay voor 4 extra hd's , met thumbscrews vast te vijzen (dus 7hd's totaal max)
- groene neon met dual inverter
- kan eventueel paar fans bij geven, zelf led fan.
- nieuwe plexi geplaatst vandaag
- Afhaling omgeving Aalst, verzending op kosten & risico van koper!

nieuwprijs : +/- 89€
meneemprijs : +/- 45€ (nieuwe plexi zal dan wel geplaatst worden)

*edit*
extra gig besteld
Foto's

*ruilen mag*

Mvg
XortioN aka Carolus

voorlopige bod is 30€ afgehaald door Fartman ... dit staat open tot woensdag!
en indien geen intresse tot dinsdag..


FOTOS : HIER KLIKKEN!
nog een link: hier

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Originally posted by SF|.MoRPHeuS
Op de site van super flower vind ek die case onder die naam niet terug . Zou het kunnen dat het deze is : http://www.super-flower.com.tw/english/sf-461t1-bk.htm ??

productnaam daar : SF-461T1-BK

Indien ja : mss interesse , maar zou wel pas in februari erom kunnen komen ..
Kan je dit eerst eens laten weten, dan ga ek daarna nog wat verder rondvragen bij enkele maten van me , en dan zien we wel weer verder :)

post uit vorige thread (titel was fout, is dus idd 461)

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Ik doe bod €35 exclu, die case staat me wel aan, blijkbaar veel koelingsmogelijkheden (nu liggen mn temps vrij hoog, en in de zomer is 't dan helemaal om zeep, waardoor ek nu belangrijk vind om fans te kunnen plaatsen)

Die 2*80mm fans vooraan staan dus voor de hd's ?
Standaard zit er blijkbaar 1 fan bij (side fan), in je beginpost staat dat je er eventueel nog kan bijsteken ==> meerprijs indien mogelijk ?

[Edit] : Geraak wel pas vanaf 13 februari in Aalst, wegens examens ..

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
bod genoteerd..

case heeft idd veel cooling mogelijkheden..
Die 2 voorste 80mm fans staan idd voor HD bay , dus kunnen hd's goed coolen
achteraan (terhoogte v/d CPU) kunnen ook 2x 80 mm fans OF 1x 120mm fan
en voor 5€ meer wil ik anders bovenaan in de case nog zelf een gat snijden waar nog een cooler inkan dan ... dan kun je dit doen..

FOTO

de rode pijlen zijn dan koude lucht , de groene pijlen zijn dan warme lucht

.. @ cooler in zijkant, zoals je ziet heb ik nieuwe plexi gestoken (gisteren) waar nog geen miniem krasje op zit.. dus daarom zit er in zijkant geen FAN meer. zwarte fans wil ik er eventueel nog gratis bijgeven

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Hoeveel fans zou je er bij kunnen geven zonder / met betaling?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ongeveer 3 - 4 zonder betaling (zwarte 80mm fans)

tegen betaling
1x blauwe led fan
2x 92 mm fan (doorschijnende & zwarte)

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
Kan je er bovenaan een gat insnijden voor ne fan van 92mm, dan zou ek die allebei overkopen van je. En dan 3à4 (hoeveel je er hebt) 80mm fans.
Mss op voorwaarde dat ze vrij stil zijn, maar erger dan het geluid dak nu heb kan alleszins niet :) (mobo koeler..)

€45 voor alles (behalve dan blauwe led fan) ?

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ik weet dat meeneemprijs 45€ was voor de case.. maar met de fans erbij + gat is meeneemprijs dan 50€ ..

als case dan naar jou gaat zal ik het gat snijden ;)
bij deze ... bod genoteerd

SF|.MoRPHeuS

Legacy Member
En zonder gat €45 ? Indien ja, deal ? (da gat zal toch niet echt nodig zijn met al 2intakes en 2outtakes denkek)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
ok 45€ zonder gat erin dan ;)

voeg me toe op msn: Da_XortioN @ hotmail.com
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan