[HBV]-=XortioN=-
Legacy Member
Originally Posted by [HBV]-=XortioN=-
Gegroet,
ik verkoop mijn ZWARTE Superflower SF-461..
Extra's:
- Extra HD-bay voor 4 extra hd's , met thumbscrews vast te vijzen (dus 7hd's totaal max)
- groene neon met dual inverter
- kan eventueel paar fans bij geven, zelf led fan.
- nieuwe plexi geplaatst vandaag
- Afhaling omgeving Aalst, verzending op kosten & risico van koper!
nieuwprijs : +/- 89€
meneemprijs : +/- 45€ (nieuwe plexi zal dan wel geplaatst worden)
*edit*
extra gig besteld
Foto's
*ruilen mag*
Mvg
XortioN aka Carolus
voorlopige bod is 30€ afgehaald door Fartman ... dit staat open tot woensdag!
en indien geen intresse tot dinsdag..
FOTOS : HIER KLIKKEN!
nog een link: hier
