Archief - TK Seagate 500 gig barracuda 7200.10 NIEUW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Plato

Legacy Member
berNd- zei:
sata2 is ook compatibel met sata1 ?

:lol: :rofl:ben je zeker dat je wel aan je pc zou gaan prutsen?

- sorry ik kon het niet laten liggen, als ik hiervoor geen infraction krijg weet ik het niet meer ;)

Psychodweep

Legacy Member
bartje_n zei:
serie nr van de schijf die ik thuis heb:
9QG4KZ2M

Nihil fabrieksgarantie dus, tis een onderdeel van een merkpc oftewel ist een component bedoelt voor fabrikanten van pc's, en dus niet voor de eindgebruiker.
Screenshot:
http://i9.tinypic.com/6k54glf.jpg

@michielsingh:
jouw serial vind ik niet.... kan jij je modelnr es posten, het begint met ST....

Big.loco.poco

Legacy Member
Hmm dan zie ik zkr af van de koop , voor 10e meer hebk een nieuwe uit Aken en MET garantie ( maarja is wel 50km rijden)

michielsingh

Legacy Member
ST3500630AS. Dat was hetgeen ik aan bartje had gegeven maar hij zei dat ik sn moest geven. Als ik het goed begrijp was ik in mijn recht?

Psychodweep

Legacy Member
michielsingh zei:
ST3500630AS. Dat was hetgeen ik aan bartje had gegeven maar hij zei dat ik sn moest geven. Als ik het goed begrijp was ik in mijn recht?

In die topic waar jij zo'n schijf kocht, werd gezegd dat het een ES schijf waren, een duurdere servermodel dus. Maar wat jij hebt is een gewone schijf....
Ennuhm, is je serial wel juist overgetypt, want ik vind jouw serial niet terug op de site.

michielsingh

Legacy Member
Wat wil dat dan juist zeggen? Was mijn opmerking onterecht? ...enz Ik ken namelijk niet zo veel van van harde schijven dus uiteindelijk boeit het met niet zo wat voor een het is :D

sn : 9QG4KZJW Tweede moest een Q zijn ipv een O :p soz !

Er staat ook iet op van "this drive is manufactered for OEM ...." wil dat ook iets zeggen?

Nogmaals, ik ken er zelf niet al te veel van en ga er mij ook niet te veel van aantrekken :D De schijf zit in men pc en werkt dus verder ... care :p

Psychodweep

Legacy Member
michielsingh zei:
Nogmaals, ik ken er zelf niet al te veel van en ga er mij ook niet te veel van aantrekken :D De schijf zit in men pc en werkt dus verder ... care :p

Goed dat je blij bent dat iemand je een verkeerde schijf heeft verkocht (goedkopere versie dan vermeld), met zogezegd 5 jaar garantie wat blijkt geen garantie te zijn, en nog es een zogezegd nieuwe schijf, maar blijkt gebruikt te zijn :wtf:.

bartje_n

Legacy Member
oem wil zeggen dat de schijven worden gelevert aan fabrikanten en aan computerwinkels
op de schijven is zeker garantie als ze defect gaan kan ik eventueel factuur bezorgen of het eerste jaar de garantie zelf regelen via de winkel

Hungry®

Legacy Member
je spreekt over een leverancier.....wat mogen we daarvan denken? Een privé persoon die een leverancier heeft, nog nooit geweten zie je.

babbelut

Legacy Member
die topics worden hier meer en meer winkels é... srr maar dit is een tweedehandssite, waar gaat da naartoe met nieuw materiaal van een eigen leverancier :s

Justchill

Legacy Member
babbelut zei:
die topics worden hier meer en meer winkels é... srr maar dit is een tweedehandssite, waar gaat da naartoe met nieuw materiaal van een eigen leverancier :s

seg jonge stopt is me zeiken! Wees blij.. we krijgen de kans om nieuwe hardware aan een prijsje te kunnen kopen..

Kwertie

Legacy Member
Gelijkt te sterk op winkelverkoop of iets gelijkaardigs, wat verboden is op dit forum!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan