Archief - TK Seagate 500 gig barracuda 7200.10 NIEUW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bartje_n

Legacy Member
min 70€ exclu meeneem 90€ exclu
schijf is nieuw
verzending is met kiala
is geen factuur bij omdat deze rechtstreeks van de leverancier komt
is geen rma hardeschijf

Psychodweep

Legacy Member
kan je serial en modelnr posten zodat we garantie kunnen checken ?
is da 16 mb cache ?

bartje_n

Legacy Member
vanwaar in genk? hou er wel rekening mee dat ik alle dagen 12h werk he dus en alleen op maandag zou je dan kunnen komen

Big.loco.poco

Legacy Member
waterschei :) en op maandag is geen probleem , heb les tot 11u30 en dus nadien ganse dag vrij ;) is het een IDE of SATA ? (maakt voor mij nix uit ,is voor extern te gebruik ;) )

michielsingh

Legacy Member
sorry voor het offtopic maar bartje_n , kijk deze keer wel na of ze effectief "nieuw" is hé aangezien die nieuwe dat ik kocht wel bestanden bevatte.

Op verzending is bij deze persoon wel NIX aan te merken, zeer goed verpakt + snelle afhandeling ( het positieve moet ook gezegd ! )

bartje_n

Legacy Member
michielsingh zei:
sorry voor het offtopic maar bartje_n , kijk deze keer wel na of ze effectief "nieuw" is hé aangezien die nieuwe dat ik kocht wel bestanden bevatte.

Op verzending is bij deze persoon wel NIX aan te merken, zeer goed verpakt + snelle afhandeling ( het positieve moet ook gezegd ! )

ze zijn nieuw en als die van u niet nieuw is dan moet je ze ma terug opsturen dan kaart ik het aan bij de leverancier

michielsingh

Legacy Member
Ze zit nu al in mijn pc, ik gaf het gewoon even aan net zoals ik dat al gedaan had via msn aangezien ik vond dat ik voor een gebruikte harde schijf te veel betaald heb. Ik ben graag eerlijk en zeg dit niet met bijbedoelingen, vandaar ook de verdere positieve commentaar hé ;)

-soz (wederom) offtopic-

Big.loco.poco

Legacy Member
hmmm nu ik dit hoor wilk toch graag ook de serienummer zoals psychodweep het vraagt :)
Michielsingh dank je voor de tip , bod is alleen geldig als het nieuw is en dus ook de volledige garantie op is ... :)

bartje_n

Legacy Member
michiel gelieve u serie nr ook even te posten om aan te tonen dat u hd wel degelijk nieuw is , dat er al een partitie op was kan normaal zijn heeft leverancier gezegt als dat een hd is geweest die getest is geweest bij fabrikant

je moet hier niet de slimme gaan uithangen en zeggen dat de hd niet nieuw is want fabricage datum is maand geleden

ik ben nu opt werk straks geef ik serie nr van hd

Big.loco.poco

Legacy Member
nja vind het raar dat er data op zijne stond ... ktrek mn bod in omdat ik het nu wel erg verdacht vind, dank je michiel voor de tip !

bartje_n

Legacy Member
stond geen data op heeft ie zelf verteld op msn hij zei dat er alleen 1 partitie was van 200gb

big loco dan trek je het in als je het kwam afhalen zag je dat de hele kamer vol met nieuwe hd,s en geheugen kaartje ligt mja soit als michiel nu wilt gaan liegen en zeveren zal ik het reporten aan de admins

michielsingh

Legacy Member
big loco poco, der stond idd gewoon een partitie op met paar mapjes in waarvoor ik de moeite niet gedaan heb ze te bekijken dus weet ook niet wat deze waren.

sn : 90G4KZJW

en aan bartje_n, je sn staat hier en ook al is iemand mis, vriendelijkheid gaat boven alles !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan