jan1978
Legacy Member
Wow, UT2004 en Cod+uo pm's sent naar respectievelijk pirulo zazzoo en donbot
Battlefield vietnam moogt ge in de frs gaan kope dan want voor 6 euro doe ik de moeite van het opsturen nie.
Voor WC3+exp heb ik interesse van ne kameraad die me 25€ in mijn hand geeft, dus die ga ik ook van de lijst halen hier.
Battlefield vietnam moogt ge in de frs gaan kope dan want voor 6 euro doe ik de moeite van het opsturen nie.
Voor WC3+exp heb ik interesse van ne kameraad die me 25€ in mijn hand geeft, dus die ga ik ook van de lijst halen hier.
