jan1978
Legacy Member
Hallo,
Ik verkoop de volgende games:
Call of Duty
Call of Duty : United Offensive (expansion)
Battlefield 2
Battlefield : Vietnam
Soldiers : Heroes of WWII
UT2004
Warcraft III
Warcraft III : The Frozen Throne (expansion)
World of Warcraft
Ze zijn allemaal in de originele verpakking, met boekjes, zonder krassen, en met cdkey die niet meer gebruikt wordt dus online spelen is geen probleem.
Waarom doe ik ze weg? Allemaal uit- of beugespeeld.
Kverkoop het liefst de expansions samen met de volledige games, als deze aan verschillende personen verkocht geraken is het geen enkel probleem.
Games zijn af te halen in omgeving Diest. Mits regelen kan dit ook in Hasselt (1 à 2 keer per week savonds of in het weekend), of in Leuven centrum (kot).
Kan natuurlijk ook worden opgestuurd, op kosten en risico van de koper.
Voor World of Warcraft is er geen playtime meer over, en characters zullen ook al wel deleted zijn (al een half jaar nie meer gespeeld ofzo).
Kheb niet echt een idee qua prijzen, dus biedt maar en we zullen wel zien. Kbehoud mij het recht om te blablbalbla.. als het mij nie aanstaat.
Eventueel een paar games ruilen tegen Call of Duty 2 wil ik wel doen...
Jan
Ik verkoop de volgende games:
Call of Duty
Call of Duty : United Offensive (expansion)
Battlefield 2
Battlefield : Vietnam
Soldiers : Heroes of WWII
UT2004
Warcraft III
Warcraft III : The Frozen Throne (expansion)
World of Warcraft
Ze zijn allemaal in de originele verpakking, met boekjes, zonder krassen, en met cdkey die niet meer gebruikt wordt dus online spelen is geen probleem.
Waarom doe ik ze weg? Allemaal uit- of beugespeeld.
Kverkoop het liefst de expansions samen met de volledige games, als deze aan verschillende personen verkocht geraken is het geen enkel probleem.
Games zijn af te halen in omgeving Diest. Mits regelen kan dit ook in Hasselt (1 à 2 keer per week savonds of in het weekend), of in Leuven centrum (kot).
Kan natuurlijk ook worden opgestuurd, op kosten en risico van de koper.
Voor World of Warcraft is er geen playtime meer over, en characters zullen ook al wel deleted zijn (al een half jaar nie meer gespeeld ofzo).
Kheb niet echt een idee qua prijzen, dus biedt maar en we zullen wel zien. Kbehoud mij het recht om te blablbalbla.. als het mij nie aanstaat.
Eventueel een paar games ruilen tegen Call of Duty 2 wil ik wel doen...
Jan
