mooseman007
Legacy Member
Devestator zei:nee, eigenlijk moogt ge hem volgens deregels van telenet games niet op ebay zetten
maar het is vrij logisch da je voort geld kiest. Der is al een bod van 250€, en tot de 350€ zult ge wss wel geraken. i'm out
good luck
bij mijn weten staat er nog geen bod. 250€ is de startprijs.
Devestator, ik zou mijn kans wagen in dat geval

mvg
mooseman007

