Archief - [TK] PC : 2600+, 1Gb RAM, 9800Pro, 80Gb HD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sgt Spoon

Legacy Member
Enkel de pc : (geen scherm/toetsenbord/muis)

- Gloednieuwe case (mijn nieuwe upgrade steekt in mijne oude antec case)
- Asus A7N8X moederbord (audio en netwerk onboard)
- Athlon XP 2600+
- 1Gb ram
- Ati Radeon 9800Pro
- 80Gb schijfruimte (2x40Gb)
- SCSI kaart voor ...
- SCSI CD schrijver (8-speed)
- DVD speler

Doe een bod.

ps : ik verkoop geen losse onderdelen ...

ps2 : geheugen is van apacer, 2*512

Darkmen

Legacy Member
ook losse onderdelen?
Indien 'ja' ... heb interesse in je graka ... welk merk? Garantie?

schneider

Legacy Member
hopelijk wel he, wa voor geheugen heb je daar? 2*512?merk, timing, chippies?

KloiJ

Legacy Member
- Asus A7N8X moederbord (audio en netwerk onboard)
- Athlon XP 2600+
- 1Gb ram
- Ati Radeon 9800Pro
- 80Gb schijfruimte (2x40Gb)

200incl

Darkmen

Legacy Member
KloiJ zei:
- Asus A7N8X moederbord (audio en netwerk onboard)
- Athlon XP 2600+
- 1Gb ram
- Ati Radeon 9800Pro
- 80Gb schijfruimte (2x40Gb)

200incl

ok, I'm out ;)

Sgt Spoon

Legacy Member
>200incl

Dat was 2 maanden geleden de nieuwprijs van de beeldkaart alleen al. je toch toch net iets beter moeten doen.

nTFs

Legacy Member
Sgt Spoon zei:
Dat was 2 maanden geleden de nieuwprijs van de beeldkaart alleen al. je toch toch net iets beter moeten doen.

Dan gade toch wel shoppen in serieus duur winkels.
Anderhalf jaar geleden kocht je nen 9800 Pro voor een 200 €.

KloiJ

Legacy Member
nTFs, volledig gelijk

enkele maanden geleden, stopten ze de productie van die kaarten ;)
ik denk dat dit een goed bod is, met de dingen die je te koop stelt, ga je heus geen poen scheppen

Sgt Spoon

Legacy Member
ramlattekes : ik weet dat het apacer is, meer weet ik er niet over.

200€ : stel voor die prijs eens een volledige pc samen waarmee je nog kan gamen? ( als ge gewoon 2 harde schijven van 40Gb gaat halen en 1Gb ram zit ge al over de 200€ ) Voor 300€ mag hij buiten, en die prijs is al laag genoeg.

Waterboyke

Legacy Member
Kijk is wa op die ramlattekes staat en zet da is hier as ge wilt aub ? :)
aja, doublesided of singlesided ?
Thx !

ps; Schonen boom op de markt hé :baard:

KloiJ

Legacy Member
tjah, wat wil je met onderdelen zonder garantie ( toch niet verteld ), die tweedehands zijn, en geef toe, met een 9800pro draai je toch de laaste games niet meer...

en ja hoor, met minder dan 200 is het perfect mogelijk om 1gb te kopen en 80gb aan data, en dan kom ik nog 49 euro over :) ( tones )

hier ga je - vrees ik - geen goudmijtje uit halen

en trouwens, mijn bod was op de vernoemde delen ( enkele posts hoger ), lees

piotke

Legacy Member
KloiJ zei:
- Asus A7N8X moederbord (audio en netwerk onboard)
- Athlon XP 2600+
- 1Gb ram
- Ati Radeon 9800Pro
- 80Gb schijfruimte (2x40Gb)

200incl

210 incl

Devestator

Legacy Member
nee, eigenlijk moogt ge hem volgens deregels van telenet games niet op ebay zetten :p
maar het is vrij logisch da je voort geld kiest. Der is al een bod van 250€, en tot de 350€ zult ge wss wel geraken. i'm out :)
good luck
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan