Archief - [TK] kleine onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

beyl

Legacy Member
- 2 x Papst 80mm fans. 12 dba, niet hoorbaar dus. Airflow is er ook naar natuurlijk. Was wel enige fan in mijn case en hield mijn passief gekoelde dothan perfect op temperatuur (ter vergelijking: zonder die fan was de temp zo'n 30° hoger. Was er zelf van verschoten )
Minprijs per stuk: 7,5 euro

ik bied 7,5 EXCL (voor 1 dus ;))

faselna

Legacy Member
faselna zei:
Pentium mobile 1,6 Ghz 512mb cache

35 incl of 32.5 excl zoals je wil :)


Trek men bod terug in heb al iets anders .

Sorry en succes nog met de verkoop

Piot all yours ;)

PsYmon

Legacy Member
beyl zei:
wanneer wordt er afgesloten?

Vanavond tegen een uur of 10 denk ik. Zeker dat je niet meer fans wil? Denk dat de post mij 3,7 euro gaat aanrekenen omdat het pakket te dik gaat zijn voor gewone verzending :oink:

Geraar

Legacy Member
PsYmon zei:
- Hdd ibm 20 gb, 5400 rpm. Pokketrage schijf, loud as hell, maar marcheert nog.
Minprijs: 10 euro

Ik ga wel onder je minimum bod maar omdat toch niemand deze wilt hebben bied ik 5€. Mvg Geraar

PsYmon

Legacy Member
Vriendelijk dat je een bod wil uitbrengen geraar, maar onder mijn minimumprijs houd ik ze zelf ;)

Geraar

Legacy Member
PsYmon zei:
Vriendelijk dat je een bod wil uitbrengen geraar, maar onder mijn minimumprijs houd ik ze zelf ;)

Bwa das goed ik bied wel €10

+verzending

Mvg Geraar

PsYmon

Legacy Member
Winnaars hebben pm.
Effe een lijstje om te resumeren wat nog overblijft:

- Komt er nog bij: Coolermaster 380 watt power supply. Met factuur.
Minprijs: 20 euro

- 2 x Sunbeam 80mm blue ledfans. 20 dba, dus bijna onhoorbaar
Minprijs per stuk: 5 euro

- 1 x Papst 80mm fan. 12 dba, niet hoorbaar dus. Airflow is er ook naar natuurlijk. Was wel enige fan in mijn case en hield mijn passief gekoelde dothan perfect op temperatuur (ter vergelijking: zonder die fan was de temp zo'n 30° hoger. Was er zelf van verschoten :))
Minprijs per stuk: 7,5 euro

- Antec 120mm casefan uit sonata case. Is nieuw, draait hier nu sinds 15u, maar is iets te luid naar mijn goesting
Minprijs: 5 euro

- s479 passief koelertje van Coolermaster. Gekocht in de hoop dat te kunnen monteren op mijn asus convertor. Helaas, enkel geschikt voor s479 moederborden.
Minprijs: 10 euro

- 2 x Fangrill Unreal 80mm. 1 is gebruikt, ander is nog nieuw in verpakking
Minprijs: 2,5 euro

Geraar

Legacy Member
PsYmon zei:
Ok genoteerd. Om 22u pm ik de hoogste bieders

Ja ik heb nog altijd mijn harde shijf niet aangekregen.
Is er iets mis gelopen ofzo of moet ik nog ff wachten?

Mvg Geraar

Geraar

Legacy Member
Mijn IBM harde schijf is nog altijd niet aangekomen, dus ik hoop dat deze nog bij mij aankomt deze week.

Mvg Geraar
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan