Archief - [TK] kleine onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PsYmon

Legacy Member
Oi,
ik heb wat dingen die ik te koop zet omdat ze eigenlijk meer in mijn weg liggen dan wat anders.

RULES

- Ophalen in gent heeft voorrang op verzenden
- Prijzen zijn excl verzending, dus kom niet af met incl aub
- Onder prijzen bieden is reported
- Verzending uiteraard op risico van koper
- Meerdere stuks krijgen voorrang op aparte zaken

STUFF

- 2 x Sunbeam 80mm blue ledfans. 20 dba, dus bijna onhoorbaar
Minprijs per stuk: 5 euro

- 1 x Sunbeam UV ccfl's. Is een 2*30 cm kitje met inverter en zo. Is nog nieuw, nooit gebruikt
Minprijs: 5 euro

- 2 x Papst 80mm fans. 12 dba, niet hoorbaar dus. Airflow is er ook naar natuurlijk. Was wel enige fan in mijn case en hield mijn passief gekoelde dothan perfect op temperatuur (ter vergelijking: zonder die fan was de temp zo'n 30° hoger. Was er zelf van verschoten :))
Minprijs per stuk: 7,5 euro

- Hdd ibm 20 gb, 5400 rpm. Pokketrage schijf, loud as hell, maar marcheert nog.
Minprijs: 10 euro

- Antec 120mm casefan uit sonata case. Is nieuw, draait hier nu sinds 15u, maar is iets te luid naar mijn goesting
Minprijs: 5 euro

- Pentium mobile 1,6 Ghz 512mb cache. Gekocht op ebay, maar iets anders op de kop kunnen tikken.
Minprijs: 25 euro

- s479 passief koelertje van Coolermaster. Gekocht in de hoop dat te kunnen monteren op mijn asus convertor. Helaas, enkel geschikt voor s479 moederborden.
Minprijs: 10 euro

- 2 x Fangrill Unreal 80mm. 1 is gebruikt, ander is nog nieuw in verpakking
Minprijs: 2,5 euro

- 1 x fangrill atomic 80mm, in nieuwe verpakking
Minprijs: 2,5 euro

Dan nog voor een vriend:
Een seagate 120 gb sata die hij van mij had overgekocht. Is nog een 4tal jaar garantie op, met factuur. Hij wil er nog 55 euro voor. Laten we dat dus als meeneemprijs zetten. Boden eronder worden in acht genomen maar een verkoop is dan niet zeker.

Dat is het ongeveer. Morgenavond komen er foto's, ik kruip nu in mijn nest :woohoo:

PsYmon

Legacy Member
SuSEQ zei:
S-spec van die Pentium mobile?

Gr, SuSEQ

SL6GC

@ Hierboven: tis zo geen. Tis met een radiation teken. Maar als ik terug ben van school maak ik pics van alles :)

Fartman

Legacy Member
is die seagate een sata schijf?

zitten er 2 ccfl's by die uv?

PsYmon

Legacy Member
Afsluiten? Geen idee. Binnen een paar dagen of zo.
Boden genoteerd, zal vanavond eens vragen aan kameraad of hij overweegt te verkopen vanaf 45 euro.

FOTO'S TE ZIEN OP DEZE LINK

Btw: welke mod heeft mijn titel veranderd? Kleine onderdelen klinkt niet echt aantrekkelijk he :unsure:

Fartman

Legacy Member
je moet de titel goed omschrijven vanaf nu ;)

Vanalles en kameropruiming en die dingen worden niet meer toegelaten ;)

PsYmon

Legacy Member
Fartman zei:
je moet de titel goed omschrijven vanaf nu ;)

Vanalles en kameropruiming en die dingen worden niet meer toegelaten ;)

Jamaarja, kleine onderdelen is dan toch ook wel onduidelijk en vaag ze. Bij deze: mods als jullie dit lezen: verander dan maar rap de titel in modding/mobile cpu/hdd's en andere of zo zenne :)

Vigitto

Legacy Member
die radiation grill is ook goed
2.5€ geboden, zal verzonden moeten worden

PsYmon

Legacy Member
Mij goed, hoe wil je verzending? Gewoon in een envelopke zal dat 80 cent zijn denk ik, met bubbelenvelop bij + 1,25 euro. Ken de prijzen niet vanbuiten, moet dat eens opzoeken.
Klaat wel nog effe openstaan. Als er voor zondagavond geen hoger bod komt, is hij van jou.

piotke

Legacy Member
- Pentium mobile 1,6 Ghz 512mb cache. Gekocht op ebay, maar iets anders op de kop kunnen tikken.
Minprijs: 25 euro

bod 27 inclu.

PsYmon

Legacy Member
Ik noteer 25 excl. Verpakking + verzending zal zowiezo minstens 2,5 euro zijn hoor.

@ fartman: uw bod op hdd is aanvaard :)

faselna

Legacy Member
Pentium mobile 1,6 Ghz 512mb cache

35 incl of 32.5 excl zoals je wil :)

drieske007

Legacy Member
die hd da is toch 120 gig , want da staat der toch bij u foto's?
zoja , 47€ excl.

bosske

Legacy Member
55 meeneem op de sata schijf
stuur mor een pmke voor verdere afhandeling plz
grtz

en ja 55 excl turlik

PsYmon

Legacy Member
faselna zei:
Pentium mobile 1,6 Ghz 512mb cache

35 incl of 32.5 excl zoals je wil :)

Genoteerd :)
Deze laat ik nog lopen tot zondagavond.

bosske zei:
55 meeneem op de sata schijf
stuur mor aan pmke voor verdere afhandeling plz
grtz

en ja 55 excl turlik

Ok, pm komt eraan :)

drieske007 zei:
die hd da is toch 120 gig , want da staat der toch bij u foto's?
zoja , 47€ excl.

Deze is dus verkocht. Maar die ibm hdd van 20 gig is er ook nog. Daar trek ik morgen een fotoke van :)

PsYmon

Legacy Member
Bod genoteerd. Zondagavond geen hoger bod = voor jou ;)

@ de rest: foto's toegevoegd van ibm hdd en antec fan
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan