het jaartal zal ik morgen eens naar kijken.
in de ene thread staat er niks dat de verkoop is doorgegaan en in de andere waren er nog mensen die een pak meer dan 60 euro willen geven.
Dus uw bod moet hoger en anders zal je moeten wachten tot iemand anders nog zo een scherm voor zo een lage prijs wenst te verkopen.
Waarom zou je trouwens op een CRT bieden als de prijzen van een TFT dan toch zo laag liggen?? Koop dan een TFT
greetz