Archief - 22' CRT scherm - Iiyama HA202DT Vision Master Pro 512

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rijder17ra

Legacy Member
Iemand interesse in volgend schermpje?
22' CRT scherm - Iiyama HA202DT Vision Master Pro 512
Is van Oct 2001

Heel mooie staat, helemaal niks aan.

Een dijk van een beeldbuis. Strakke vormgeving is toch met een diepte van ca. 50 cm goed te plaatsen.
Beeldkwaliteit: strak tot de laatste pixel met een dot pitch van 0,24mm

Beoordeling op kieskeurig.nl:
totaal 9
beeldkwaliteit 9
mogelijkheden 9
vormgeving 10

Category Monitor Brand Iiyama
Screen size 22'' Technology CRT
Dot pitch 0.24mm Maximum resolution 2048 x 1536
Interface VGA (HD-15) Compatibility MAC , PC
Audio output Speaker(s) Colour White
Width 49.3cm Height 50cm
Depth 48.5cm Weight 29.5kg

Uiteraard afhalen (2490 Balen)

Minimum/meeneem geen gedacht, ik zie wel.

The floor is yours... :D

da jokke

Legacy Member
voor €50 mag het de mijne worden, meer zou ik er niet willen aan geven...

dekleine1

Legacy Member
misschien even off topic... ik heb hier zo'n 2 schermen staan in Dual Screen en ik moet zeggen dat die schermen echt wel de MAX zijn...

ik heb ze zelf 175 euro per stuk betaald dus ik denk dat 150 een minimum mag zijn.

Euthie

Legacy Member
indien goede staat (gene blurry beelden , geen kapotte pixels,...)

60€

-Q-

Legacy Member
100 Euro + afhaling (zou meer willen geven mocht het niet zo ver zijn)

dekleine1

Legacy Member
longpatje zei:
Zet het electriciteitsverbruik er eens bij :)

tjah, das ne kleinen tv hé... maar wel ne zalige :)

en een CRT heeft geen pixels bij mijn weten dus kunnen er ook geen kapot zijn :p

Euthie

Legacy Member
105€ afgehaald (mits voorwaarde goede staat, ter plaatse gekeurd :))

Rijder17ra

Legacy Member
dekleine1 zei:
misschien even off topic... ik heb hier zo'n 2 schermen staan in Dual Screen en ik moet zeggen dat die schermen echt wel de MAX zijn...

ik heb ze zelf 175 euro per stuk betaald dus ik denk dat 150 een minimum mag zijn.

Thanks, maar ga meeneemprijs toch maar op 125,- zetten :D

@ Euthie: genoteerd

SuSEQ

Legacy Member
dekleine1 zei:
en een CRT heeft geen pixels bij mijn weten dus kunnen er ook geen kapot zijn :p

Oh, jawel... Alleen valt dat zo goed als niet meer voor.

Gr, SuSEQ

MCDS

Legacy Member
Srry ma vind het wat overdreven voor een crt monitor hoor... En hij is van 2001? :o

Euthie

Legacy Member
21 en 22" monitoren zijn dezer dagen serieus 'in'....zowel bij de filmliefhebbers (groot scherm) als bij de gamers (geen vertraging)

en als ge weet da die schermkes nieuw nog steed 600 eur kosten....vandaar de interesse op dergelijke schermen

-Q-

Legacy Member
pfrt GPS-loos vandaar en gene held in mappy toestanden hoelang is het rijden van antwerpen / mechelen

Rijder17ra

Legacy Member
-Q- zei:
pfrt GPS-loos vandaar en gene held in mappy toestanden hoelang is het rijden van antwerpen / mechelen

Een klein uurtje. Mechelen - Lier - Nijlen - Herentals - Geel - Mol - Balen of Antwerpen - Autostrade richting Hasselt, afrit 26 Geel - Mol - Balen

-Q-

Legacy Member
geen krassen / schade behuizing whatso-ever dan bod van 110 + afhaling (wil iemand die dichter woont de kans geven)

Rijder17ra

Legacy Member
-Q- zei:
geen krassen / schade behuizing whatso-ever dan bod van 110 + afhaling (wil iemand die dichter woont de kans geven)

Genoteerd.

Vermits de meeneemprijs hier niet direct wordt gehaald ga ik de monitor nog op een paar andere forums zetten. Just to let you know... ;)

Rijder17ra

Legacy Member
Stamp.
Niemand dat dergelijk scherm(ke) ;) nog kan gebruiken???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan