Archief - [TK] high end liquid cooled AMD pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

white-hat

Legacy Member
heb nog de volgende facturen,mss zelfs meer als ik es goed zoek:

ram
VGA kaart
voeding
cpu
hd
moederbord

dus case
dvd rw en rom moddingstuff(lichtjes,coolerkes)
pinnacle tv kaart
enkele hd
externe hd

ontbreekt,
maar volgens mij zijn de bijzonderste facturen aanwezig

white-hat

Legacy Member
dus om nog es duidelijk te zijn:


de pc gaat hier enkel en alleen buiten in zijn geheel(kkrijg het nie over mijn hart mijn bezeke open te vijzen en te ontleden).

indien de koper binnen een te halen afstand woont kom ik deze persoonlijk bezorgen.

en moet nog es benadrukken dat deze pc wel wat centen waard is,de old-skool case alleen al is echt wel de moeite,

om er nog een schepje bovenop te doen,
de eerste die mij een bod van 950€ doet mag em hebben,moet er wel bijzeggen dat deze nog 6 dagen blijft lopen en ik in mijn omgeving wel wat rondvraag naar eventuele kopers,de hoogste prijs word hier dan gepost en dan blijft em nog 24 uren staan,indien er geen mooi bod word gedaan ben ik genoodzaakt het bod van 850 goed te keuren.

mvg

brechtvm

Legacy Member
wc+case kost nieuw 188€ (link hierboven gepost)
(ik bood 100€..vanwaar haalt u dan 'minder dan de helft' ?)
ik bied nu 120€...
of ruil + opleg met die corsair TCCD led ram

@ Robain :
Ik zou het liever hebben hoor white-hat de waterkoeling apart verkoopt, dan moet ik da boeltje nie mer slopen uit die kast en al :-D
> would be nice :) very kind of you :)


ps : ik zit momenteel met thermaltake big typhoon..dus cooling is degelijk..maar ben gewoon obsessed door koolance cases..vandaar

Icebeice

Legacy Member
case+wc+cpukoeler kost meer;)


Spijtig dat er van niet alles factuur meer is. Ik ga het morgen even bezien om op het geheel een bod te doen of niet, maar moet nu weer eens nightshift doen....

brechtvm

Legacy Member
Icebeice zei:
case+wc+cpukoeler kost meer;)
feit Icebeice :)
cpu-coolblock kost max 50€
dus komt op 230€ max..

enfin..kzal wel zien of t hier iets wordt, maar khoop er minder en minder op :$ :(

white-hat

Legacy Member
laatste up,word 24 uren verlengd,daarna onherroepelijk verkocht aan duploxx voor
860€

duploxxx

Legacy Member
ik veronderstel dat die 24u dus nu voorbij zijn.

stuur maar een pm met verdere afhandeling he, graag met adres en tel/msn dan kunnen we afspreken voor afhaling

duploxxx
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan