Archief - [TK] high end liquid cooled AMD pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brechtvm

Legacy Member
komt dus op 850€ in totaal, wat me mooi lijkt..
niet ? :)

Robain

Legacy Member
mijn bod is inclusief de watercooling... :p

tis een beginbod é.

white-hat

Legacy Member
sluit volgende week af,

maar volgens mij val je uit de boot aangezien ik men originele vga koeler niet meer heb,of is dit geen probleem?

white-hat

Legacy Member
brechtvm zei:
apart bod voor watercooling + case uitbrengen = zinloos ? ;)

zo goed als ja,tenzij je iemand vind die de pc wil maar de case niet,kan je onderling overeenkomst sluiten

brechtvm

Legacy Member
white-hat zei:
zo goed als ja,tenzij je iemand vind die de pc wil maar de case niet,kan je onderling overeenkomst sluiten
zoals Robain dus aanvankelijk beloofde, maar zich niet aan zn belofte hield ;)
(offtopic : 750€ voor zo'n rig vinnek weinig, moestek het geld hebbe, dan kocht ik ze..die voeding alleen al > ocz :love: )

interesse in ruil ?
http://bacict.kahosl.be/brecht.vanmaldergem/

white-hat

Legacy Member
vind 750€ persoonlijk heel weinig als bod,

heb hier voirge week pc zien verkopen,met heel wat mindere specs en heel weinig gieg voor een 850€


p.s. da corsair latje,is de den xms xpert?(vinnik wel hip)

brechtvm

Legacy Member
white-hat zei:
vind 750€ persoonlijk heel weinig als bod,

heb hier voirge week pc zien verkopen,met heel wat mindere specs en heel weinig gieg voor een 850€
²nd :)

white-hat zei:
p.s. da corsair latje,is de den xms xpert?(vinnik wel hip)
deze staat te koop (C2-tccd):
http://www.hardwareluxx.de/Images/Corsair/09150020.jpg

deze heb ik (xpert-tccd):
http://www.sweclockers.com/html/recension/corsair_xpert/xpert_4stor.jpg

heb ENORM grote interesse in uw case + wc setup...
zeg mij wajje nodig hebt (ram?) en hoeveel opleg ge wilt :p
and i'll make you an offer you cant refuse (copyrights : piotke)

brechtvm

Legacy Member
white-hat zei:
(C2-tccd):

edde der daar 2 van?

wa specs heeft da?

helaas maar ééntje.. (kwil er u anders dien geil ram voor 10€ bijgeven (ipv 10))
specs : loopt op 2-2-2-5 @ 200mhz
maar loopt ook op 2.5-3-3-7 @ 2.8vDimm @ 275mhz en hoger ;)

Robain

Legacy Member
Ow damn, blijkbaar is hier weer iets mis gegaan in de communicatie :-D dit is de 2e keer in nog geen week tijd. Het ziet er naar uit dat ik mij duidelijker zal moeten beginnen uitdrukken. Mijn excuses hiervoor!

Na het herbekijken van de specs (had bvb externe hdd nie deftig gezien) wil ik een van de volgende boden uitbrengen, de keuze is aan u ;)

850 excl, met externe hdd
750 excl, zonder externe hdd

op vwde dat we de verzendingskosten delen.

@brechtvm.: het is dan dus de bedoeling dat jij de waterkoeling van mij koopt... dat das mijn bedoeling al bij het vorige bod ;)


Ik hoop dat alles duidelijk is, als er iemand een vraag heeft in mijn richting, laat maar komen. Het zou te jammer zijn dat er nog communication errors gebeuren ;)


EDIT.: nog even duidelijkheid scheppen over die vga cooler. Ik ben zeer zeker content met die zalman :)



greetz

brechtvm

Legacy Member
Robain zei:
@brechtvm.: het is dan dus de bedoeling dat jij de waterkoeling van mij koopt... dat das mijn bedoeling al bij het vorige bod ;)

kwil ze kopen,maar tégen de 100€ die ik voorstelde, en kwil dan dat ge hier bevestigd of we een deal hebben of niet, zoniet overleg ik verder met white-hat
khoop dat we tot een 'fair-deal' kunnen komen
(die deal met dat ram latje is eventueel ook geldig voor u ;))
btw: Waarom moet white-hat eerst aan u verkopen(terwijl je ze zelf niet nodig hebt zeg je), om dan daarna door te verkopen aan mij ? :D Lijkt me een omweg :)
ps : tgaat hem hier over het volledige product hé -> "koolance behuizing met complete WC" (dus case en watercooling hé, want is tenslotte 1 geheel..)
al de rest (interne componenten) is voor u

(650€ (750€-100€) voor zo'n setup (zonder externe hdd) lijkt me dus niet veel hé ;))
188€ Nieuwprijs -> http://www.gremco.be/N_art_1905.html

ben op 2 maart, savonds niet thuis..dus gelieve het nog niet af te sluiten..tenzij u zich kan akkoord verklaren met hierboven vermelde situatie

mvg,
brechtvm

Icebeice

Legacy Member
Ook wel interesse in enkel case met wc :)

Is er nog factuur bij en garantie ?

white-hat

Legacy Member
bod van 850€ ziet er al goed uit,

en idd die Wc is dus incl kast aangezien deze aan elkaar hangen,er is socket 939 bevestiging bij met waterblock

brechtvm

Legacy Member
white-hat zei:
bod van 850€ ziet er al goed uit,

en idd die Wc is dus incl kast aangezien deze aan elkaar hangen,er is socket 939 bevestiging bij met waterblock

al es nagedacht over da ramlatje ? :p
directe meeneemprijs wc = ?
(plz gun mij die case+wc.. dan is mn opteron eindelijk deftig gekoeld :p)
(garantie en/of factuur doet er allemaal niet toe voor mij :))

Icebeice

Legacy Member
@ white hat, heb je nog factuur van het geheel, indien ja ga ik mischien hoger als die 850€ gaan.

Robain

Legacy Member
white-hat zei:
zo goed als ja,tenzij je iemand vind die de pc wil maar de case niet,kan je onderling overeenkomst sluiten


Hieruit heb ik afgeleid dat de verkoper niet apart wil verkopen, en dat ik dan maar stukken apart moet verkopen... Ik zou het liever hebben hoor white-hat de waterkoeling apart verkoopt, dan moet ik da boeltje nie mer slopen uit die kast en al :-D

Bij deze richt ik mij tot white-hat, doe jij dit of ik?


@brechtvm: Eerlijk gezegd begin ik een beetje te twijfelen wat betreft het verkopen van de watercooling. De reden is hetvolgende. Jij koopt die wc voor 100 euro, ik heb geen case voor die pc. Een beetje een case kost toch zeker 50 euro. Voor die 50 euro verschil is het dan niet echt interessant meer voor mij om al die moeite te doen (onderdelen uit wc+case halen, case+wc opzenden, nieuwe case gaan halen, alles monteren in nieuwe case). Ik begrijp natuurlijk ook wel dat jij die wc heel graag zou hebben. mmmm dilemma :D

effe off-topic noob vraagje.: is er onderhoud aan een watercooling? bedoel ja moet da regelmatig uitgekuist worden, gecheckt op lekken, ...


@white-hat: jij verkiest dus 850 excl met hd boven 750 excl zonder hd?


greetz

Icebeice

Legacy Member
Een wc vergt niet veel onderhoud hoor.....:)
Idd als ik de pc zou kopen zou ik ook alles houden. Voor 100€ case met wc wegdoen aan iemand anders is way to cheap.


@brechtvm ik begrijp best dat je weer eens een super cheap koopje wil doen maar doe eerst eens deftig bod op case en wc. Iets voor minder dan de helft van de nieuwprijs willen kopen vind ik persoonlijk way to low.

UIteindelijk moet verkoper maar zien wat hij ermee doet, het is zijn verkoop.;)


@verkoper zou je eens willen zeggen of er nog factuur van alles bij is of niet. Thx....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan