geheugen is verkocht
voor de 420watt psu ook bod aanvaard.
Ik zal deze avond pm sturen met rekeningnr en eens kijken naar die verzendservice hoe het in zijn werk gaat, ik wil er wel minimum €15 aan over houden, en ik denk dat het evident is, aangezien ze echt bijna niet gebruikt is en €38 kostte...
M.v.g.