awesome
Legacy Member
Beste 9lives forumgebruikers,
men pc doet laatste tijd raar, zit vast aan het logo van mobo, en met zo'n spel voor de fout te zien kwam ik uit dat hij vast zat bij de initiatie van de CPU/GPU. Aangezien ik nog beeld kreeg + zelfde error als ik GPU loskoppel, en ik twee cpu's heb geprobeerd ( originele + hier gekochte 3200+ ) kwam ik tot het besluit dat men mobo kapot is. Indien hier mensen denken dat het daar niet aan ligt, gelieve dit hier te vermelden, dat ik men verkooplijst kan aanpassen.
AMD Athlon64 3200+ (S939)
AMD Athlon64 4000+ (S939) (niet zeker of hij nog werkt, als je in de buurt van kortrijk woont wil ik hem komen brengen om te testen)
MAXTOR 200GB ATA hdd
2GB DDR CL3.0 CORSAIR (2x1GB)
MSI 7800GT met chronicles of riddick
AEROCOOL CASE ATX/BTX ( was nieuw 100euro ) zal foto online plaatsen indien interesse, lak is klein beetje af langs de zijkant (niet kant met plexiglas) en er ontbreekt een pootje. Zitten 5 fans in ( één erbij gestoken ).
PSU 420WATT (merk zal ik eens kijken als iemand het nodig heeft, maand geleden gekocht, was +- 40 euro)
alles is ongeveer 2 jaar oud behalve de PSU.
nooit overclocked... van de CPU heb ik één cooler.
Ik doe alles weg omdat ik me een laptop zal aanschaffen met oog op men studies volgend jaar
Ik laat deze openstaan tot alles weg is aan een redelijke prijs.
Mvg
men pc doet laatste tijd raar, zit vast aan het logo van mobo, en met zo'n spel voor de fout te zien kwam ik uit dat hij vast zat bij de initiatie van de CPU/GPU. Aangezien ik nog beeld kreeg + zelfde error als ik GPU loskoppel, en ik twee cpu's heb geprobeerd ( originele + hier gekochte 3200+ ) kwam ik tot het besluit dat men mobo kapot is. Indien hier mensen denken dat het daar niet aan ligt, gelieve dit hier te vermelden, dat ik men verkooplijst kan aanpassen.
AMD Athlon64 3200+ (S939)
AMD Athlon64 4000+ (S939) (niet zeker of hij nog werkt, als je in de buurt van kortrijk woont wil ik hem komen brengen om te testen)
MAXTOR 200GB ATA hdd
2GB DDR CL3.0 CORSAIR (2x1GB)
MSI 7800GT met chronicles of riddick
AEROCOOL CASE ATX/BTX ( was nieuw 100euro ) zal foto online plaatsen indien interesse, lak is klein beetje af langs de zijkant (niet kant met plexiglas) en er ontbreekt een pootje. Zitten 5 fans in ( één erbij gestoken ).
PSU 420WATT (merk zal ik eens kijken als iemand het nodig heeft, maand geleden gekocht, was +- 40 euro)
alles is ongeveer 2 jaar oud behalve de PSU.
nooit overclocked... van de CPU heb ik één cooler.
Ik doe alles weg omdat ik me een laptop zal aanschaffen met oog op men studies volgend jaar
Ik laat deze openstaan tot alles weg is aan een redelijke prijs.
Mvg