shevchenko
Legacy Member
@swuis: meeneemprijs verlaagd naar 90 euro exclusief. Momenteel heb ik een overeenkomst met een nederlander. Maar heb nog geen betaling binnen. Internationale betaling duurt wa langer, weekend en feestdagen zijnde..Zal hem nog eens mailen en vragen hoe het zit. Laat maar iets weten
@Spector: sorry geen ruil, heb een andere kaart.
Groeten
@Spector: sorry geen ruil, heb een andere kaart.
Groeten