Archief - (TK) HDD+Memory+GRAKA+....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

shevchenko

Legacy Member
Zoals in topic vermeld verkoop ik dus een aantal harde schijven plus andere hardware.

1. WD Raptor 74gb - 8mb cache: Garantie tot 7.7.2009
Minimumprijs: 75 euro
Meeneemprijs: 85 euro
VERKOCHT @Remini

2. WD Raptor 74gb - 8mb cache: Garantie tot 12.4.2009
Minimumprijs: 75 euro
Meeneemprijs: 85 euro

3. WD Raptor 36gb - 8mb cache: Garantie tot 14.03.2011
Minimumprijs: 55 euro
Meeneemprijs: 60 euro

4. WD Caviar 250gb 16mb - WD2500KS: Garantie tot 27.02.2010
Minimumprijs: 40 euro
Meeneemprijs: 45 euro
VERKOCHT @Eecky

5. WD Caviar 250gb 16mb - WD2500KS: Garantie tot 03.01.2010
Minimumprijs: 40 euro
Meeneemprijs: 45 euro
VERKOCHT @Remini
6. CORSAIR GEHEUGEN. DDR1 2x1024MB. Lifetime warranty by corsair.
Aangekocht vorig jaar maart.
Verdere info. http://www.corsairmemory.com/_datash...48-4400PRO.pdf
http://img151.imageshack.us/img151/8103/014yd9.jpg

Minimumprijs: 90 euro
Meeneemprijs: 100 euro

7. Forsa 7900GT pci-e 256mb
Staat een Zalman koeler op. Kaart is dus altijd zeer goed gekoeld geweest. Beschikt over 2xdvi uitgang plus tv-out. Garantie is verlopen.

http://www.overclockersclub.com/reviews/forsa_7900_gt/

Minimumprijs is 70 euro.
Meeneemprijs is 85 euro.

8. AEROGATE 3 Zwarte uitvoering. Nooit gebruikt.
Review http://www.casejunkies.com/index.php...001&hl_id=2306
Vorig jaar maart aangekocht.
http://img151.imageshack.us/img151/3114/015ac8.jpg

Minumumprijs/meeneemprijs: 20 euro

9. Linksys WAG354G Modem+router.
Ongeveer jaar gebruikt. Alles is volledig en met doos
Minimumprijs: 25 euro

Ook nog ff vermelden dat alle harde schijven altijd gekoeld zijn geweest in 4in3 device modules van Coolermaster. Ook getest op fouten. Alle schijven hebben geen slechte sectoren of wat dan ook. Temps waren tussen de 25a30 graden.

Verzenden kan op kosten en risico van de koper. Afhalen natuurlijk ook.
Alle biedingen exclusief verzending aub.
Geen offtopic om thread overzichtelijk te houden.
Staat ook op tones.

shevchenko

Legacy Member
Dus 4 is verkocht aan eecky. Heb je mijn adres nog?
@Remini, bod van 115 op 2 en 5 dan of bekijk je het nog even.
Groeten

Remini

Legacy Member
euuh 1 en 5, bod van 125 euro afgehaald als ik zaterdagmorgen kan afhalen, moet daar dan in omgeving zijn. Verkocht?:) T'is kerstmis hé....:lol:

shevchenko zei:
Dus 4 is verkocht aan eecky. Heb je mijn adres nog?
@Remini, bod van 115 op 2 en 5 dan of bekijk je het nog even.
Groeten

shevchenko

Legacy Member
@Remini is goed, omdat ge der 2 gekocht heeft. pm volgt.

Topic aangepast. 1,4 en 5 zijn verkocht.
Groeten

shevchenko

Legacy Member
@cecemeleke, met de post 4,3euro. Kan ook met kiala, dan ist ofwel 3 of 4 euro. Hangt af van de grootte.

cecemeleke

Legacy Member
Jammer. Zie nu pas dat 4&5 verkocht zijn :doh:. Het was in 1 van die 2 dak geinteresseerd was.

shevchenko

Legacy Member
Update. 1,4 en5 zijn verkocht en reeds opgehaald.
6 staat nu ook op tweakers. Overeenkomst over de prijs is er, wacht op de bevestiging en betaling.
Groeten
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan