Dirkxke
Legacy Member
ik heb hier van de zaterdag een 1950XTx van Gecube terug uit rma.
de kaart is splinternieuw en heeft geen seconde gedraaid.
info over de kaart: http://www.snogard.de/content.php?artikelId=VGA256-GEC020&kategorieId=46&file=1
de kaart komt ook van Snogard. daar de kaart nog nooit in een pc gezeten heeft zou ik er graag 130€ exclusief verzending nog voor hebben. 150€ is meeneemprijs. factuur is nog aanwezig
een ruil met een 2U servercase zie ik ook zitten en dan kan er nog over de prijs gepraat worden.
op een 3500+ s939 met 1,5gig ram draaide ik hl² met alles op het max op 1280x1024 (om een indruk te geven over de kracht van die kaart.)
opsturen kan ook maar dit wordt gedaan via taxipost en is 10-20€, voorkeur gaat natuurlijk uit naar afhalen hier thuis of aan het station in Genk.
de kaart is splinternieuw en heeft geen seconde gedraaid.
info over de kaart: http://www.snogard.de/content.php?artikelId=VGA256-GEC020&kategorieId=46&file=1
de kaart komt ook van Snogard. daar de kaart nog nooit in een pc gezeten heeft zou ik er graag 130€ exclusief verzending nog voor hebben. 150€ is meeneemprijs. factuur is nog aanwezig
een ruil met een 2U servercase zie ik ook zitten en dan kan er nog over de prijs gepraat worden.
op een 3500+ s939 met 1,5gig ram draaide ik hl² met alles op het max op 1280x1024 (om een indruk te geven over de kracht van die kaart.)
opsturen kan ook maar dit wordt gedaan via taxipost en is 10-20€, voorkeur gaat natuurlijk uit naar afhalen hier thuis of aan het station in Genk.
. 150€ voor dees AGP kaart is niet slecht
.
)