Archief - [TK] Gecube 1950XTx AGP <-!!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dirkxke

Legacy Member
ik heb hier van de zaterdag een 1950XTx van Gecube terug uit rma.

de kaart is splinternieuw en heeft geen seconde gedraaid.

info over de kaart: http://www.snogard.de/content.php?artikelId=VGA256-GEC020&kategorieId=46&file=1

de kaart komt ook van Snogard. daar de kaart nog nooit in een pc gezeten heeft zou ik er graag 130&#8364; exclusief verzending nog voor hebben. 150&#8364; is meeneemprijs. factuur is nog aanwezig

een ruil met een 2U servercase zie ik ook zitten en dan kan er nog over de prijs gepraat worden.

op een 3500+ s939 met 1,5gig ram draaide ik hl² met alles op het max op 1280x1024 (om een indruk te geven over de kracht van die kaart.)

opsturen kan ook maar dit wordt gedaan via taxipost en is 10-20&#8364;, voorkeur gaat natuurlijk uit naar afhalen hier thuis of aan het station in Genk.

mega_stihl

Legacy Member
heb eventueel interesse als ik de kaart even in werking kan zien bij u, gewoon om te zien dat het werkt, hoef geen games te draaien ofzo... factuur er nog bij?

Dirkxke

Legacy Member
mega_stihl zei:
heb eventueel interesse als ik de kaart even in werking kan zien bij u, gewoon om te zien dat het werkt, hoef geen games te draaien ofzo... factuur er nog bij?


ik zal oude pc van mijn maat dan naar hier halen.


m_t: laten we zeggen morgenavond (zaterdag 00:00). denk toch niet dat er nog veel respons gaat zijn.

phixiuZ

Legacy Member
Jawat, knappe kaart, wist niet dat ze deze in AGP hadden gemaakt. Dit is zeker de snelste AGP-kaart ;). 150&#8364; voor dees AGP kaart is niet slecht :).

Dirkxke

Legacy Member
spykon zei:
Jawat, knappe kaart, wist niet dat ze deze in AGP hadden gemaakt. Dit is zeker de snelste AGP-kaart ;). 150€ voor dees AGP kaart is niet slecht :).


nee, idd. zeker te weten dat ik er 230€ voor betaald heb en dat ze hier thuis nu maar zit te staan zonder dat ze in een pc gezeten heeft. is na de rma welgeteld 1 min uit de doos geweest voor te kijken als het een nieuwe kaart was of mijn oude wat ze hebben opgelapt (tis ne nieuwe dus voor alle zekerheid :D)


heb veel games hiermee gespeeld op mijn amd 3500+ en kan me op het eerste gedacht geen voor de geest halen dat hier slecht op draaide met de graphs op het max. bioshock en moh: airborne heb ik er wel niet op gespeeld.

Dirkxke

Legacy Member
Indien m_t er nog interesse in heeft is deze kaart aan hem verkocht voor 130&#8364;

ge kunt mij toevoegen op msn voor verdere details te regelen: Dirkxke at hotmail.com

m_t

Legacy Member
Dirkxke zei:
Indien m_t er nog interesse in heeft is deze kaart aan hem verkocht voor 130€

ge kunt mij toevoegen op msn voor verdere details te regelen: Dirkxke at hotmail.com

PM verzonden...voor afhandeling :) ;)

Dirkxke

Legacy Member
mag gesloten worden, m_t is zojuist hier de kaart komen uithalen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan