Archief - [TK] AMD64 Athlon 3400+ & ASUS K8N-E DELUXE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Massman

Legacy Member
@ brecht:

Live and let live, er zijn altijd wel mensen bij de je niet sympathiek vindt. Daar is wel ALTIJD een reden voor, dus mensen gaan niet ZOMAAR iemand niet graag hebben.

Ik zal eerlijk zijn, zelf heb ik het ook niet direct voor u, maar zoals je waarschijnlijk wel weet, is dit één van de weinige keren dat ik daadwerkelijk in discussie ga met u. De rest van de tijd lees ik uw posts, maar reageer er niet op. Misschien moet je dat zelf ook maar doen.

Btw. Die Blacklist lijkt me wel rechtvaardig. Je verkoopt, naar eigen zeggen, bh-5, dat uiteindelijk geen bh-5 is ...

uw quote van Brolpaq is een mooi voorbeeld van de situatie omkeren. Blijkbaar vind je van jezelf dat je geen enkele fout maakt/gemaakt hebt ...

Probeer eens uit uw fouten te leren

brechtvm

Legacy Member
heb fouten gemaakt, en geef dit ook toe..
maar vind niet dat ik daaraan constant aan herinnerd moet worden

Massman

Legacy Member
uit het feit dat je met een tweede account dezelfde hardware opnieuw wilt verkopen, blijkt anders dat je niet direct van plan zijt om te veranderen ...

waarschijnlijk daarom dat piotke komt waarschuwen

bij mijn weten is een dubbelaccount zelfs verboden op het forum ..

brechtvm

Legacy Member
@ massman : kzal es mn p4 aanbiede onder de naam Brechtvm ;)...
ge zult eens zien wat voor reacties ge krijgt :)
das geen verkoop-thread meer :)
got my point ?
als ze mij n 'kans' géven om opnieuw normaal te verkopen zal ik die grijpe..maar kmoet ze wel eerst krijgen...

Massman

Legacy Member
Ik ben er vrij zeker van dat de nutteloze posts door moderators gedelete zullen worden en hun posters gecontacteerd zullen worden als het té erg wordt.

brechtvm

Legacy Member
Massman zei:
Ik ben er vrij zeker van dat de nutteloze posts door moderators gedelete zullen worden en hun posters gecontacteerd zullen worden als het té erg wordt.
dat dacht ik ook...en kijk eens waar we nu al zitten ? ;)

piotke

Legacy Member
Troman zei:
idd

850TR
80XXX

Piotke ge hebt zelf 3 accounts of 5 accounts, deze steen moete dus zelf niet gaan werpen :)

1 extra account 850t5r, om van mijn ex mod naam af te zijn. Heeft niet geholpen iedereen bleef me aanspreken als mod. Ondermeer door brecht. Was overigens met toestemming van supervisor.

Andere nickname lijkt op die van mij, maar ben ik niet. Doe gerust ip traces, je gata geen enkele match hebben :)

Massman

Legacy Member
het forum is groot hé, bovendien is niet iedereen altijd beschikbaar.

piotke

Legacy Member
brechtvm zei:
als ze mij n 'kans' géven om opnieuw normaal te verkopen zal ik die grijpe..maar kmoet ze wel eerst krijgen...
Is mij ook nooit gegeven met mijn nieuwe nickname. Jij was zelfs bij 1 van de eersten om mij als ex mod aan te spreken.

brechtvm

Legacy Member
piotke zei:
Is mij ook nooit gegeven met mijn nieuwe nickname. Jij was zelfs bij 1 van de eersten om mij als ex mod aan te spreken.
heb ik dan ook gans jouw thread verneukt ?:doh:
got my point ?
toen ik mn opteron probeerde te verkopen was het ook geen 'verkoop' thread meer, maar een zwam thread..
en zo is het altijd...dusja :s
das wat me dwarszit..
dat er wat offtopic is, oké, zo'n dingen gebeuren nu eenmaal...
maar kvind toch dat offtopic ondergeschikt moet zijn aan het aantal boden ofzo..
en dat was steeds omgekeerd evenredig bij mij

Brolpaq

Legacy Member
DJones zei:
ik vindt het is zeer jammer piotke je als mod weg bent gegaan

had je der nog geweest was dit malifiede speleke brechtvm allang opgelost geweest.

mvg Djones

:oink:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan