Archief - [TK] AMD64 Athlon 3400+ & ASUS K8N-E DELUXE

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

binary_x

Legacy Member
.1 Inleiding

Hey...
Wegens stopzetting hobby verkoop ik onderstaande onderdelen.
Alles is voorzien van Factuur, en op beide onderdelen zit nog garantie.

.2 Objecten

  1. ASUS K8N-E DELUXE

    • Omschrijving:

      ASUS K8N-E Deluxe (AGP, socket 754, NFORCE 3 250GB, DDR400, SATAraid, Firewire, 8 Channel Sound, Gigabit LAN, 8 USB2.0)

      The Flagship of AMD Athlon 64 MBs
      -AMD Athlon 64 Processor
      - AMD Cool 'n' Quiet Technology
      - 6 Serial ATA ports
      - Dual RAID
      - NV Firewall
      - AI Audio (8-channel Audio)
      - AI BIOS
      - AI Overclocking
    • Afbeelding: http://www.ahead-it.be/media/imgz/1133003030-1.jpg
    • Richtprijs: 60


  2. AMD64 Athlon 3400+ (NC, 2.4Ghz)

    • Omschrijving: Processor AMD ATHLON 64-bit..
      dit is dus GEEN SEMPRON (het kleine broertje van de Athlon)
      maar wel de zware tégenhanger van sempron.. de ATHLON64
    • Richtprijs: 150


      200€ voor beide onderdelen !
.3 Verzending

verzending 4€ (3.7€ + 0.3€ nafte tot aan postkantoor)

.5 Slot

Happy bidding !

Deze code werd gegenereerd met de Buy & Sell Topicgenerator, met dank aan Woverke voor de code en MenloR voor de hosting

Innerlife

Legacy Member
bod vervalt wegens onderstaande reden, thx voor de info piotke!

piotke

Legacy Member
Dubbelaccount van brechtVM, wie reeds 2 maal op de blacklist staat.

Innerlife

Legacy Member
Bij deze vervalt men bod :) kgeef nog liever 50€ meer aan een vertrouwelijk persoon

piotke

Legacy Member
leuk om te zien dat mod hier geen bal aan doen. Zo vestig je wel een naam naar de members toe door deze persoon voort te trekken.

Roeldm

Legacy Member
die hardware kwam me idd ook al bekend voor

BrechtVM aka jumpLover(alvast op tones) aka Binary_x aka ....

Brolpaq

Legacy Member
piotke zei:
leuk om te zien dat mod hier geen bal aan doen. Zo vestig je wel een naam naar de members toe door deze persoon voort te trekken.

Och jonge toch, hou er u ni mee bezig? Kunde het ni hebbe dat die jongen zijn hardware kan verkope? Zwak ze man.. Anywayz ik zwijg, brecht wordt hier zo gehaat omda manne zoals gij hem de grond intrekt.. Geen wonder da hij hem nimeer normaal gedraagt door van die personen dat het beter weten (zoals gij), ni omdat ge ex mod bent en aanschouwt wordt als de 'almighty king' en weg gaat voor mensen zoals brecht (zoals u beweert) dat ge u alles kunt permitteren, ofwel?

stvw

Legacy Member
Brolpaq zei:
Och jonge toch, hou er u ni mee bezig? Kunde het ni hebbe dat die jongen zijn hardware kan verkope? Zwak ze man.. Anywayz ik zwijg, brecht wordt hier zo gehaat omda manne zoals gij hem de grond intrekt.. Geen wonder da hij hem nimeer normaal gedraagt door van die personen dat het beter weten (zoals gij), ni omdat ge ex mod bent en aanschouwt wordt als de 'almighty king' en weg gaat voor mensen zoals brecht (zoals u beweert) dat ge u alles kunt permitteren, ofwel?

Hij heeft over deze zaak wel 100 percent gelijk ;) En als gij dat alles permitteren noemt .. het zij zo. Hij behoedt tenminste iedereen nog van een geblackliste verkoper.

Nice work Piot :niceone:

piotke

Legacy Member
Brolpaq zei:
Och jonge toch, hou er u ni mee bezig? Kunde het ni hebbe dat die jongen zijn hardware kan verkope? Zwak ze man.. Anywayz ik zwijg, brecht wordt hier zo gehaat omda manne zoals gij hem de grond intrekt.. Geen wonder da hij hem nimeer normaal gedraagt door van die personen dat het beter weten (zoals gij), ni omdat ge ex mod bent en aanschouwt wordt als de 'almighty king' en weg gaat voor mensen zoals brecht (zoals u beweert) dat ge u alles kunt permitteren, ofwel?

Dus,

- Steeds explicietiet onder de minimumprijs bieden, belachelijke boden.
- Als ie dan iets wint staat het hier 2 weken later te koop aan 3 voud van aankoopprijs. Winst maken ok, maar doe dat op ebay en niet op hetzelfde forum nota bene.
- Bieden, eens gewonnen boden niet nakomen ? Das Brecht ja
- Krijgt hij teveel commentaar ? Dan maakt ie nieuwe account aan. Hij zit nu voor zover geweten aan zijn 3e.
- Kijk wat rond, zowat iedereen ergert zich aan zijn infantiele manier van bieden, overal.

Ik zal je met de neus opde feiten drukken de eerstvolgende keer dat jij commentaar op iemand hebt.

Vraag rond, iedereen kent brechtvm, en op een paar mensen na is iedereen hem liever kwijt dan rijk.....

brechtvm

Legacy Member
- Steeds explicietiet onder de minimumprijs bieden, belachelijke boden.
-onder minimumprijs bieden is al lang gedaan piot...dees noemt men dus 'oude koeien uit de gracht halen'...

- Als ie dan iets wint staat het hier 2 weken later te koop aan 3 voud van aankoopprijs. Winst maken ok, maar doe dat op ebay en niet op hetzelfde forum nota bene.
-als ik iets koop, is het omdat ik het nodig heb...en als ik het dan niet meer nodig heb, zet ik het aan een deftige (op voorhand geschatte) prijs te koop...

- Bieden, eens gewonnen boden niet nakomen ? Das Brecht ja
-idd, ik had u mobo 'zogezegd gewonne'... Geef zelf toe, eerst zit ge te wachte omdat ge 10€ meer wilt.. zonder vermelding van definitieve deadline... dus post ik dan nog dat ik ook uitkijk naar een ander mobo,dus dat bod kan vervallen (ik hou u dus op de hoogte) en dan ineens sluit ge af, en zegt ge dat ik het niet wil kopen ? wrong piot ! ik wou wel degelijk kopen, anders breng ik geen bod uit...maar gij zocht WEERAL een punt om mij te kloten...toen ik het bod uitbracht zat ge al te lache dusja...

- Krijgt hij teveel commentaar ? Dan maakt ie nieuwe account aan. Hij zit nu voor zover geweten aan zijn 3e.
-over die -al dan niet- fake accounts van mij zou ik maar zwijge... gij zat hier ook toch met een dubbelaccount hé man ?! dusja..
trouwes...énige account die IK gebruik ik brechtvm

- Kijk wat rond, zowat iedereen ergert zich aan zijn infantiele manier van bieden, overal.
-iedereen ergert zich ?... wel kijk.. door UW reactie is brolpaq ook al niet meer objectief...want idd, GIJ misbruikt uw (ex)macht...en das wat me dwars zit...ALTIJD commentaar geven, maar zelf het lief lammetje spéle...iedereen moest hier es wéte waarom ge opstapte als mod...en idd, ik heb het ganse verhaal van een mod gehoord met de melding erbij dat iedereen er op aandrong dat ge opstapte ! dus tis niet zomaar een 'verzinsel'..maar wel uit goede bron vernomen !

ten laatste : iedereen waar ik ooit zaken mee deed (en die dus het risico namen van met deze 'gevaarlijke koper/verkoper' zaken te doen) zijn content...(check white-list, en nee, niet iedereen diende whitelist in)...
kdeed ook zaken met mensen die DOOR U onder andere ook als 'gevaarlijk' beschouwd werden, maar nooit ambras mé gehad..
om dus maar te zegge dat het hier een roddel-gedoe is dat t geen naam meer heeft !
ps : voor mn BL is ondertussen al 3x via PM verduidelijking gevraagd, maar nog steeds geen reactie, dus hoe wil je dan dat dit rechtgezet wordt ?!


tot zover mijn verhaal...

DJones

Legacy Member
piotke zei:
leuk om te zien dat mod hier geen bal aan doen. Zo vestig je wel een naam naar de members toe door deze persoon voort te trekken.


ik vindt het is zeer jammer piotke je als mod weg bent gegaan

had je der nog geweest was dit malifiede speleke brechtvm allang opgelost geweest.

mvg Djones

Massman

Legacy Member
@ brechtvm: gy beweert dat binary_x geen account is van jou ?

btw, ooit al eens nagedacht dat niet iedereen zo achter z'n geld zit ?

het feit dat ge hier een latje ram duurder verkocht hebt, gewoon omdat je gevonden hebt dat het ch-5 is, vertelt genoeg ...

verder stel ik mij ook vragen bij de signatures van bepaalde mensen. Blijkbaar is dit een nieuwe hype om mensen in belachelijk te maken :ironic:

Het wordt duidelijker en duidelijker dat sommige mensen dees forum als een speeltuin zien.

Grow up !

brechtvm

Legacy Member
mijn sig is reactie op piot zn sig, die toch toegelaten wordt..dusja...
dan flame ik ook maar met feiten...
met dat verschil dat ik het ganse verhaal ken, en piot niet weet dat die BL op ongegronde basis toegekend is..

ivm ramlatje : 5€ duurder dacht ik ?
doordat men 5€ bood dan nog...
maarja..it's all 'bout 1 nickname...

na 3 pm's ivm BL reageren mods nog steeds niet dusja...

*post-stop*

Massman

Legacy Member
brechtvm zei:
mijn sig is reactie op piot zn sig, die toch toegelaten wordt..dusja...
dan flame ik ook maar met feiten...
met dat verschil dat ik het ganse verhaal ken, en piot niet weet dat die BL op ongegronde basis toegekend is..

ivm ramlatje : 5€ duurder dacht ik ?
doordat men 5€ bood dan nog...
maarja..it's all 'bout 1 nickname...

na 3 pm's ivm BL reageren mods nog steeds niet dusja...

*post-stop*

da's nu net de mentaliteit die ik hekel !

1) een reactie op ? Stel u daar eens boven jongen, als ge recht in uw schoenen staat hoeft ge daar niet eens op te reageren

2) feiten ? Van weet je zo'n dingen dan wel ? Het lijkt me vrij onlogisch dat één van de mods zo'n dingen zouden worden verteld aan 'gewone leden'

3) JA, 5 euro duurder ! op 20 euro is 5 euro redelijk wat hé. Ik heb hier zelf zo'n situatie:
1 6600GT op overschot en m'n broer wil die. Nu kan ik gemakkelijk een hele dure prijs maken, want hij zal nooit naar een prijswatch kijken.
Waarom doe ik dat niet ? Enig zelfrespect en respect voor andere misschien ?

4) 1 nickname ? Een naam maak je zelf, of dat nu een goeie of een slechte is.

brechtvm

Legacy Member
@ Massman ...

ik sta recht in mn schoenen..
die BL kreeg ik omdat ik niet wou verkopen aan meeneemprijs, omdat al bij al bleek dat het geen BH-5 was, maar andere chips...
dusja...
koper wou enkel BH-5

zoals brolpaq zei :
...brecht wordt hier zo gehaat omda manne zoals gij hem de grond intrekt.. Geen wonder da hij hem nimeer normaal gedraagt door van die personen dat het beter weten (zoals gij)....
als men eens zou reageren op een menselijke manier, dan kunt ge van mij ook een menselijke reactie verwachten (vraag maar aan alle mensen waar ik ook zaken mee deed)..

maar ik kan het niet hebben dat er constant geflamed wordt, en in 99% van de gevallen dan nog zonder reden..
en zeker niet door piotke..
want niet iedereen kan die hier ook luchten hé...(cfr Gothrek)

Troman

Legacy Member
idd

850TR
80XXX

Piotke ge hebt zelf 3 accounts of 5 accounts, deze steen moete dus zelf niet gaan werpen :)

Moderators?
Thja kinda pathetic,Gellie wete het zogenaamd verleden van brechvtm,allemaal mooi en wel.
Maar waarom nu niet de kat uit de boom kijken en zien hoe deze verkoop verloopt, en eventueel dan bij misloop hard optreden.
Op dit moment zie ik het nu niet van deze marginale voorstelling.

childish at it's best ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan