ook hier een kleine mededeling/opheldering
sorry mensen, ik heb het de laatsten tijd verschrikkelijk druk gehad: examens zijn bezig (en kwil er dees jaar wel is door zijn) en ben nen tijd ziek geweest....hierdoor heb ik niet den tijd gehad om dees nog deftig op te volgen....
mijn excuses daarvoor
wat betreft de monitor... in beginpost staa duidelijk dat deze enkel weggaat als de camera verkocht is en ik daarmee mits een kleine opleg een tft kan kopen....dit is nog steeds niet het geval, en dus kan ik de monitor nog niet verkopen... mijn excuses aan de geinteresseerden, maar als ik die nu wegdoe, dan zit ik zonder monitor, en das ook ni praktisch