Archief - TK : 19" CRT - Printer - SONY digitale videocamera

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Aliquando

Legacy Member
ik ben van plan een tft aan te kopen, en daarom heb ik dus wel wat geld nodig, en doe vervolgens deze dingen weg.

- prijzen vind je onderaan (niet bij de productbeschrijving)
- tevens vind je hier wat regels terug voor de verkoop

1) Hyundai Q995 19 inch DynaFlat CRT Silver
kost nog steeds €220 bij loveno
Er is NIETS aan het scherm...geen krasjes, geen kleurenafwijking ofzo...NIETS
heeft steeds 1280*1024 @ 85Hz gedraait, en kan 1600*1200 @ 75Hz aan.
De monitor is NOOIT naar een LAN geweest, heeft steeds in een goed verluchtte ruimte gestaan, waar nooit in gerookt is geweest of iets dergelijks wat de monitor kan beschadigen

foto's ga je hier vinden

--------------------------------------------------------------------------------------

2) HP DESKJET 3550
ook hier is niets mee gebeurd, is enkel gebruikt om wat tekstbestandjes op kot af te drukken (er is geen bier of andere vloeistofen over gemorst)

foto's ga je hier vinden

--------------------------------------------------------------------------------------

3) SONY DCR-TRV355E digitale videocamera
info: website sony
ook hier is weer niets mee gebeurd, alles is nog aanwezig van kabeltjes, ed. er zit ook een cassette bij, firewire kabel en een geheugenkaartje van 32MB bij.
er zijn natuurlijk wel enkele kleine gebruikssporen (2 kleine, oppervlakkige krasjes ZIE FOTO 13)
ik heb hem 4 jaar, en is zeer weinig gebruikt, had hem nodig voor mijn eindwerk in het 6de middelbaar, had hem daarvoor aangekocht maar daarna eigenlijk zelden maar gebruikt

foto's ga je hier vinden



allerhande prijzen

1) Hyundai Q995 19 inch DynaFlat CRT Silver
nieuwprijs: €220
min. prijs: €90

2)HP DESKJET 3550
nieuwprijs: wordt niet meer verkocht
min. prijs: kheb der geen idee van hoeveel dit nog waard is

3)SONY DCR-TRV355E digitale videocamera
nieuwprijs: wordt niet meer verkocht
min prijs: €175


Woonplaats: EPPEGEM (ZEMST) - tegen mechelen


ENKELE AFSPRAKEN

- de printer en de camera worden zowiezo verkocht (indien het bedrag mij aanstaat natuurlijk)
- de monitor enkel verkocht als ik genoeg geld heb om een tft te kopen (anders zit ik zonder monitor)
- indien de prijzen te hoog zijn, gelieve dit dan te melden en evt een meer redelijke prijs op te geven, dan zal ik dit zeker overwegen.
- geflame en anderen off-topic kan ik best missen
- er wordt NIETS VERZONDEN. Enkel afhaling is mogelijk of ergens afspreken indien niet te ver
- voor de rest kent iedereen de gebruikelijke regels wel zeker: geen onnozele boden, etc...



staat ook op tones


ik groet u allen, aliquando

Aliquando

Legacy Member
komaan mensen, is der nu egt niemand geintersseerd??

liggen de prijzen te hoog? zegt het dan!

als ge vragen hebt, stel ze dan!

gegroet,

aliquando

Berd

Legacy Member
Die Videocam, kan je bevestigen dat de automatische witbalans nog in orde is? Dat merk je vooral wanneer je "snel" wisselt tussen lichte en donkere achtergronden tijdens het filmen; bijvoorbeeld als je binnen filmt met eerst een (donkere) muur, dan een raam (terwijl het buiten licht is :p) en dan weer een muur. Typisch zie je dan dat een (of meerdere) kleur(en) minder intens wordt opgenomen als er iets mis is.

Ik vraag dat omdat ik dit probleem had met mijn vorige camera; ongeveer dezelfde ouderdom en 't schijnt dat dit een van de "kinderziektes" was bij meerdere modellen. In mijn geval werd het beeld "koel"; te weinig geel, dus het beeld werd "blauw".

Ik ga onder je minimumprijs en zet als startbod 150 € omwille van de ouderdom. Als je daar niet mee kan leven, negeer mijn bod :)

Aliquando

Legacy Member
Berd zei:
Die Videocam, kan je bevestigen dat de automatische witbalans nog in orde is?.....


Ik ga onder je minimumprijs en zet als startbod 150 € omwille van de ouderdom. Als je daar niet mee kan leven, negeer mijn bod :)


ik kan je bevestigen dat de automatische witbalans nog perfect in orde is...
deze schakelt mooi over van donker naar het sterke licht van buiten, zonder iets van kleurvervorming te geven...

wat je bod betreft, 150€ is al een mooi bod, maar als je weet in welke staat hij is, welke specs hij heeft, zal je zien dat hij nog makkelijk meekan met vele cams van vandaag....enige nadeel in mijn ogen is dat het geen mini-dv is
heeft me 1000€ nieuw gekost en is echt wel een uitstekende videocamera.

dus ik had de prijs toch graag wat meer in de richting van mijn min prijs zien gaan

gegroet, aliquando


@ Bizje, wij hebben mekaar al gesproken over dat scherm

Osis1984

Legacy Member
zou je mss eens wat willen opnemen en uploaden (www.putfile.com)
kwestie van kwaliteit eens te zien :) hoeft ook niet lang te zijn het filmpje

Aliquando

Legacy Member
Osis1984 zei:
zou je mss eens wat willen opnemen en uploaden (www.putfile.com)
kwestie van kwaliteit eens te zien :) hoeft ook niet lang te zijn het filmpje

ik zal er zo snel mogelijk eentje maken en uploaden


@ ei: het scherm is anderhalf jaar oud

Aliquando

Legacy Member
« ei » zei:
Ik heb een winkel in Boortmeerbeek gevonden waar hetzelfde scherm 'iets' goedkoper ligt: http://shop.crazycamel.com/product_info.php?cPath=30&products_id=4591

Dus een bod van 70 euro.

mijn excuses voor deze verkeerde prijs dan, min prijs verlaagd naar 70€
bod genoteerd

*je hebt hopelijk toch gelezen dat ik het scherm pas wegdoe als ik genoeg bij mekaar krijg voor tft tekopen*

@gravendelver: ik kom niet in gent, sorry

« ei »

Legacy Member
Aliquando zei:
*je hebt hopelijk toch gelezen dat ik het scherm pas wegdoe als ik genoeg bij mekaar krijg voor tft tekopen*

Ik hoop dat je niet een té dure TFT wil kopen dan ;-)

Aliquando

Legacy Member
khad gehopt op een 30" tft van apple, ma da zal der ni inzitten zeker ;)

neeje, een standaard tftke (maar liefst 15" of 17" breedbeeld)

Aliquando

Legacy Member
MINIMUM PRIJZEN AANGEPAST

camera: 150€
monitor: 70€

dit zijn wel degelijk de minimumprijzen, lager gaan ze niet

gravendelver

Legacy Member
Aliquando zei:
MINIMUM PRIJZEN AANGEPAST

camera: 150€
monitor: 70€

dit zijn wel degelijk de minimumprijzen, lager gaan ze niet


heb intresse in de camera, maar het is te ver :)

Crexis

Legacy Member
veel interesse in het scherm, heb je msn ofzo om iets te kunnen afspreken?

« ei »

Legacy Member
Crexis zei:
veel interesse in het scherm, heb je msn ofzo om iets te kunnen afspreken?
Geen biedingen hoop ik, want die horen hier in de thread te staan dan :)
Ik wil ervan op de hoogte blijven als ik overgeboden word.

Crexis

Legacy Member
ik bied 75 euro op het scherm, afgehaald aan het station van mechelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan