Archief - [TK] 19" CRT: Iiyama vision master pro 454

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rombo

Legacy Member
Het gaat dus om het volgende scherm:

Iiyama vision master pro 454 (HM903DT)

Info scherm:
- Ingebouwde USB 1.0 hub (4 poorten)
- Mogelijkheid om 2 pc's op aan te sluiten en via ne knop kunt ge wisselen tss pc
- Supervlakke beeldbuis (nadeel aan de technologie hiervoor zijn 2 horizontale lijnen in het midden van het scherm, die waarneembaar zijn op lichte achtergronden. De eerste dagen dat ge op dit scherm werkt valt da op ma na ne tijd zijt ge da gewend)
- preciese specs van de opvolger:
http://www.iiyama.nl/default.asp?SI...MS=&PARAMS2=&PCAT=1&PTUBE=&PROD=1839&SPCAREA=

Goedkoopste in tweakers.net pricewatch: +/- 370

Reden van verkoop:
- minder tijd om achter pc te zitten (werk)
- dit is mijn 2e scherm, met 1 zal ik dus wel toekomen

Staat van het scherm:
- Aankoop +/- 3j en 1 maand geleden
- Vroeger een aantal lans gedaan en op OCC heb ik eens vlak langs zo een stroomverdeelding gezeten (weet nie precies wa het was), iedereen die daar inde buurt zat die zijn scherm trilde.
Mijn scherm is blijven trillen en heb daar nog een tijdje mee verder gewerkt maar dit werd veel te irritant. Gelukkig heb ik een nieuw scherm gekregen (garantie van iiyama), dit ongeveer 7 maand geleden (ik denk dat ik die inruilbon nog wel kan terugvinden)
- Garantie is ondertussen verlopen maar het scherm is dus nog niet zo oud

Minimumprijs: 150
Meeneemprijs: 200

De prijs die ik vraag is echt ne spotprijs aangezien dit eigenlijk een redelijk nieuw scherm is en nog nie veel aangestaan heeft

Ik woon in Stevoort (deelgemeente van Hasselt)

Dit scherm wordt NIET verstuurd
Afhalen is dus de boodschap
Aan huis brengen kan ook (als het niet te ver is), maar dan komt bovenop de prijs ook nog een kilometer vergoeding (naft is nie gratis)

Ik ben pas laat thuis dus door de dag moet ge geen antwoord verwachten

Ik behoud me het recht ...

the maniak

Legacy Member
mijn intresse is gewekt :)

- heeft het scherm in een rookvrije ruimte gestaan?
- indien mogelijk kunt ge die inruilbon terug zoeken en de originele factuur?
- welke kabels zijn erbij geleverd? (zijn ter 2 kabels bij voor 2 pc's aan te sluiten?)
- enige schade al, krassen???

scherm komen halen is geen probleem, ben van in de buurt :)

enig idee wanneer verkoop afloopt?

Rombo

Legacy Member
- heeft het scherm in een rookvrije ruimte gestaan? => Ja
- indien mogelijk kunt ge die inruilbon terug zoeken en de originele factuur? => Jup
- welke kabels zijn erbij geleverd? (zijn ter 2 kabels bij voor 2 pc's aan te sluiten?) => Er zit maar 1ne d-sub kabel bij, maar ik kan wel eens op zolder zien of ik nog ne oude kabel vind die ge eventueel kunt meekrijgen
- enige schade al, krassen??? => geen schade, ik wil wel foto's maken indien ge interesse hebt

verkoopt loopt af als gij het scherm koopt ;)

geen tijdslimiet met andere woorden

the maniak

Legacy Member
da ziet er goed uit,

kunt ge mss nog is zien wanneer het scherm gemaakt is, de fabriekage datum moet er ook opstaan.


heb u al toegevoegd op msn he :)

Rombo

Legacy Member
waffelaar zei:
damn man jammer dat je niet verzend, gl met verkoop verder

thx

het scherm is iets te zwaar om te verzenden, wat het meteen duurder en riskanter maakt

Rombo

Legacy Member
the maniak zei:
da ziet er goed uit,

kunt ge mss nog is zien wanneer het scherm gemaakt is, de fabriekage datum moet er ook opstaan.


heb u al toegevoegd op msn he :)

check pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan