Rombo
Legacy Member
Het gaat dus om het volgende scherm:
Iiyama vision master pro 454 (HM903DT)
Info scherm:
- Ingebouwde USB 1.0 hub (4 poorten)
- Mogelijkheid om 2 pc's op aan te sluiten en via ne knop kunt ge wisselen tss pc
- Supervlakke beeldbuis (nadeel aan de technologie hiervoor zijn 2 horizontale lijnen in het midden van het scherm, die waarneembaar zijn op lichte achtergronden. De eerste dagen dat ge op dit scherm werkt valt da op ma na ne tijd zijt ge da gewend)
- preciese specs van de opvolger:
http://www.iiyama.nl/default.asp?SI...MS=&PARAMS2=&PCAT=1&PTUBE=&PROD=1839&SPCAREA=
Goedkoopste in tweakers.net pricewatch: +/- 370
Reden van verkoop:
- minder tijd om achter pc te zitten (werk)
- dit is mijn 2e scherm, met 1 zal ik dus wel toekomen
Staat van het scherm:
- Aankoop +/- 3j en 1 maand geleden
- Vroeger een aantal lans gedaan en op OCC heb ik eens vlak langs zo een stroomverdeelding gezeten (weet nie precies wa het was), iedereen die daar inde buurt zat die zijn scherm trilde.
Mijn scherm is blijven trillen en heb daar nog een tijdje mee verder gewerkt maar dit werd veel te irritant. Gelukkig heb ik een nieuw scherm gekregen (garantie van iiyama), dit ongeveer 7 maand geleden (ik denk dat ik die inruilbon nog wel kan terugvinden)
- Garantie is ondertussen verlopen maar het scherm is dus nog niet zo oud
Minimumprijs: 150
Meeneemprijs: 200
De prijs die ik vraag is echt ne spotprijs aangezien dit eigenlijk een redelijk nieuw scherm is en nog nie veel aangestaan heeft
Ik woon in Stevoort (deelgemeente van Hasselt)
Dit scherm wordt NIET verstuurd
Afhalen is dus de boodschap
Aan huis brengen kan ook (als het niet te ver is), maar dan komt bovenop de prijs ook nog een kilometer vergoeding (naft is nie gratis)
Ik ben pas laat thuis dus door de dag moet ge geen antwoord verwachten
Ik behoud me het recht ...
Iiyama vision master pro 454 (HM903DT)
Info scherm:
- Ingebouwde USB 1.0 hub (4 poorten)
- Mogelijkheid om 2 pc's op aan te sluiten en via ne knop kunt ge wisselen tss pc
- Supervlakke beeldbuis (nadeel aan de technologie hiervoor zijn 2 horizontale lijnen in het midden van het scherm, die waarneembaar zijn op lichte achtergronden. De eerste dagen dat ge op dit scherm werkt valt da op ma na ne tijd zijt ge da gewend)
- preciese specs van de opvolger:
http://www.iiyama.nl/default.asp?SI...MS=&PARAMS2=&PCAT=1&PTUBE=&PROD=1839&SPCAREA=
Goedkoopste in tweakers.net pricewatch: +/- 370
Reden van verkoop:
- minder tijd om achter pc te zitten (werk)
- dit is mijn 2e scherm, met 1 zal ik dus wel toekomen
Staat van het scherm:
- Aankoop +/- 3j en 1 maand geleden
- Vroeger een aantal lans gedaan en op OCC heb ik eens vlak langs zo een stroomverdeelding gezeten (weet nie precies wa het was), iedereen die daar inde buurt zat die zijn scherm trilde.
Mijn scherm is blijven trillen en heb daar nog een tijdje mee verder gewerkt maar dit werd veel te irritant. Gelukkig heb ik een nieuw scherm gekregen (garantie van iiyama), dit ongeveer 7 maand geleden (ik denk dat ik die inruilbon nog wel kan terugvinden)
- Garantie is ondertussen verlopen maar het scherm is dus nog niet zo oud
Minimumprijs: 150
Meeneemprijs: 200
De prijs die ik vraag is echt ne spotprijs aangezien dit eigenlijk een redelijk nieuw scherm is en nog nie veel aangestaan heeft
Ik woon in Stevoort (deelgemeente van Hasselt)
Dit scherm wordt NIET verstuurd
Afhalen is dus de boodschap
Aan huis brengen kan ook (als het niet te ver is), maar dan komt bovenop de prijs ook nog een kilometer vergoeding (naft is nie gratis)
Ik ben pas laat thuis dus door de dag moet ge geen antwoord verwachten
Ik behoud me het recht ...


