Archief - TFT Touchscreen 12.1"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spilliespeedy

Legacy Member
ibizaguy wil het bieden idd niet laten verdergaan want er was al gepost dat het verkocht word trouwens en zit met het probleem dat hij nu moet gaan werken

Coolrunner

Legacy Member
shit wat een klotezooi

het verhaal

khad dit gepost : "sluit sowieso 19-12-2005 af om 22h00 (iedereen krijgt 15 min om nog een tegenbod te doen als ik een last minute bod krijg)"

nu al 2 dagen hier geen bod meer en tja om 21h40 krijg ik dus een bod van ibizaguy hier ... ik post dit op Telenet forum waarna ik om 22h00 hier afsluit (ik pm mijn gegevens al aan ibizaguy) waarna ik om 22h12 een post krijg van de hoogstbiedende op Telenet waarom hij nu niet meer mag hoger bieden. Ik wil hem dit nog wel toezeggen maar ibizaguy vind dit niet van toepassing

dus bij deze graag een beslissing van de moderators (enkel de moderators aub)

Kobboi

Legacy Member
Ik vond het redelijk duidelijk dat ik erg geinteresseerd was, elk bod heb ik vrijwel onmiddellijk gecounterd. Plotseling komt op de valreep een nieuwe geinteresseerde, dat is natuurlijk zijn goed recht. Op MSN vroeg ik waarom hij zo lang heeft gewacht met een bod uit te brengen, omdat dat, hoewel niet verboden, toch lijkt op een normaal "bied-duel" niet willen aangaan. Daar vertelt Ibizaguy dat hij al drie dagen niet op het forum heeft gezeten en dat blijkt volgens zijn posts echt wel te kloppen. Wat niet wegneemt dat ik echt wel dat kwartier als 22u15 interpreteerde, en dat zeg ik niet omdat mij dat toevallig goed zou uitkomen.

Ik verwijt Coolrunner niks, maar in alle rust zou ik zelf opteren voor het verder zetten van het bieden. Door die onschreeuwerige aanpak zal ik waarschijnlijk geen gelijk krijgen, want het zijn altijd zij die roepen die winnen.

Coolrunner

Legacy Member
spilliespeedy zei:
ibizaguy wil het bieden idd niet laten verdergaan want er was al gepost dat het verkocht word trouwens en zit met het probleem dat hij nu moet gaan werken

yup maar hij zei dat het ging worden opgehaald en dan vraagt gij of ik in Sint-Truiden geraak .... da`s niet echt afhaling

ach kga er eens een nachtje over slapen

Cron

Legacy Member
na de thread zorgvuldig gelezen te hebben vind ik dat Kobboi gelijk heeft aangezien hij om 22.12 heeft gereageerd.
Was binnen het kwartier...


Alle boden dienen hier te gebeuren (waarom o waarom hebben we die regel)
en het laatste bod dat ik zie is dat van Kobboi om 22.12 wat binnen de tijd was (22u +15 min).

Nuja, ik ben geen buy&sell mod meer maar ms wordt er toch nog enige waarde gehecht aan mijn interpretatie van de feiten.

Coolrunner

Legacy Member
Cron zei:
na de thread zorgvuldig gelezen te hebben vind ik dat Kobboi gelijk heeft aangezien hij om 22.12 heeft gereageerd.
Was binnen het kwartier...


Alle boden dienen hier te gebeuren (waarom o waarom hebben we die regel)
en het laatste bod dat ik zie is dat van Kobboi om 22.12 wat binnen de tijd was (22u +15 min).

Nuja, ik ben geen buy&sell mod meer maar ms wordt er toch nog enige waarde gehecht aan mijn interpretatie van de feiten.

tja nu ben ik nog niet verder ... de mod op het andere forum zegt het andersom

verkoop sluit ik hier af en ik laat hem enkel nog verder lopen op Tones, gelieve deze te sluiten aub

Cron

Legacy Member
om ongemakken te vermijden post je enkel op het coole forum in het vervolg :D :D :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan