Ik vond het redelijk duidelijk dat ik erg geinteresseerd was, elk bod heb ik vrijwel onmiddellijk gecounterd. Plotseling komt op de valreep een nieuwe geinteresseerde, dat is natuurlijk zijn goed recht. Op MSN vroeg ik waarom hij zo lang heeft gewacht met een bod uit te brengen, omdat dat, hoewel niet verboden, toch lijkt op een normaal "bied-duel" niet willen aangaan. Daar vertelt Ibizaguy dat hij al drie dagen niet op het forum heeft gezeten en dat blijkt volgens zijn posts echt wel te kloppen. Wat niet wegneemt dat ik echt wel dat kwartier als 22u15 interpreteerde, en dat zeg ik niet omdat mij dat toevallig goed zou uitkomen.
Ik verwijt Coolrunner niks, maar in alle rust zou ik zelf opteren voor het verder zetten van het bieden. Door die onschreeuwerige aanpak zal ik waarschijnlijk geen gelijk krijgen, want het zijn altijd zij die roepen die winnen.