Archief - TFT Touchscreen 12.1"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolrunner

Legacy Member
promaxius zei:
Alles wat je erbij krijgt als je 'm koopt natuurlijk !
inc wieletjes, zijpaneel, perfect inorde...
koelers inc...

Kzie dat ze al 210 geboden hebben op het scherm, dus wa dacht je van de stacker + 50 euro ?

mmm toch maar niet .... stacker kost nieuwzijnde 144€ bij Tones en tja die van u is sowieso 2de hands dus 120€ zou het maximum wat ik voor de uwe zou geven

dus hoogste bieder tot nu toe : Kobboi

Skoebiedoe

Legacy Member
Thuis. ;)


Scherm zit er trouwens nietmeer in dus verloren moeite. ;)

Coolrunner

Legacy Member
laatste keer ne up en dan zullen we morgen wel zien ;) .... toch al zekers tevreden van de prijs :applause:

Coolrunner

Legacy Member
tja toch nog ne keer proberen ..... klein uurtje en dan ist gedaan ;)

Coolrunner

Legacy Member
Kobboi zei:
Komaan man, ge zegt dat ge een kwartier na 22u nog tegenboden ging aanvaarden!

tja een bod om 21h40 is niet echt een last-minute bod maar ok kzal een uitzondering maken

gaat ge nog hoger dan ?

Kobboi

Legacy Member
Coolrunner zei:
tja een bod om 21h40 is niet echt een last-minute bod maar ok kzal een uitzondering maken

gaat ge nog hoger dan ?

bod van 225 afgehaald

ps: en goh, 20 minuten voor den tienen, na dagen van stilte, dat vind ik relatief last minute :-p

Coolrunner

Legacy Member
Kobboi zei:
bod van 225 afgehaald

ps: en goh, 20 minuten voor den tienen, na dagen van stilte, dat vind ik relatief last minute :-p

tja ge hebt een punt ... kheb nu wel een probleem ... kan niet posten in mijne thread op Tones .... "iets da ik nie zo snel na mijne laatste post kan posten" ... bijgevolg kan ik de andere geïnteresseerde niet op de hoogte brengen :(

Kobboi

Legacy Member
Coolrunner zei:
tja ge hebt een punt ... kheb nu wel een probleem ... kan niet posten in mijne thread op Tones .... "iets da ik nie zo snel na mijne laatste post kan posten" ... bijgevolg kan ik de andere geïnteresseerde niet op de hoogte brengen :(

Ibizaguy is op de hoogte gesteld dat de communicatie hierover nu hier verloopt.

Coolrunner

Legacy Member
mmm zier ernaar uit dat de andere bieder nu kwaad is, kzit nu wa gevangen .... beide hebben een punt :( .... damn waarom ik weer :doh:

Kobboi

Legacy Member
Coolrunner zei:
mmm zier ernaar uit dat de andere bieder nu kwaad is, kzit nu wa gevangen .... beide hebben een punt :( .... damn waarom ik weer :doh:

Ik neem u alleszins niks kwalijk, er is hier gewoon sprake van een misverstand. Een mogelijke oplossing zou zijn het bieden te laten verdergaan en een nieuwe deadline te stellen, maar daar zal Ibizaguy zowiezo tegen zijn, meen ik uit zijn taal op MSN af te leiden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan