Archief - tekoop graka (AGP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vincent99

Legacy Member
idd ik zal er maar niet al te lang mee wachten als ik u was

vincent99

Legacy Member
Telenet verzamelt geen persoonsgegevens tenzij deze op vrijwillige basis worden verstrekt. Met het invullen en versturen van een bestelformulier, of het verzenden van een e-mail geeft een bezoeker Telenet toestemming zijn of haar persoonlijke gegevens op te slaan in een bestand van Telenet Operaties N.V. met het oog op een geautomatiseerde gebruikersprofilering, klantenbeheer, marktonderzoek en direct. De verstrekte gegevens kunnen worden doorgegeven aan de met Telenet contractueel verbonden ondernemingen. U heeft recht op inzage en eventuele correctie van uw desbetreffende persoonsgegevens. U heeft het recht om u kosteloos te verzetten tegen verwerking van uw gegevens voor direct marketing doeleinden. U kunt uw aanvraag tot inzage, correctie of verzet richten tot [email protected].

Coolrunner

Legacy Member
vincent99 zei:
idd ik zal er maar niet al te lang mee wachten als ik u was

kijk ik ga me er niet teveel mee moeien maar ik zal het u ene keer zeggen :

waarmee komt men het verst in het leven ... nee ? geen idee ? kzal het u vertellen

vriendelijkheid + beleefdheid

het enige wat je nu aan het doen bent is mensen opjutten .... actie = reactie

ge moet niet denken dat ik, omdat ik het voorgaande heb gepost, aan uwe kant sta ... dus zeker niet ... gij zijt de nieuweling in mijn ogen

met piotke heb ik genoeg zaken mee gedaan om te weten dat hij heeel betrouwbaar en beleefd is ... gij doet uw zaak geen goed door arrogant en onbeleefd te zijn

swat nu hou ik mijne mond

vincent99

Legacy Member
kan goe zijn maar das mijn zorg nie wa gij me piotke al hebt gedaan .
ik weet een ding er was niets aan de hand me die kaart punt aan de lijn

piotke

Legacy Member
vincent99 zei:
kan goe zijn maar das mijn zorg nie wa gij me piotke al hebt gedaan .
ik weet een ding er was niets aan de hand me die kaart punt aan de lijn

Dan heb je me zeker de verkeerde kaart verkocht, want ik heb een r350 gehad van jouw, integenstelling tot een r360 zoals beloofd.

vincent99 zei:
Telenet verzamelt geen persoonsgegevens tenzij deze op vrijwillige basis worden verstrekt. Met het invullen en versturen van een bestelformulier, of het verzenden van een e-mail geeft een bezoeker Telenet toestemming zijn of haar persoonlijke gegevens op te slaan in een bestand van Telenet Operaties N.V. met het oog op een geautomatiseerde gebruikersprofilering, klantenbeheer, marktonderzoek en direct. De verstrekte gegevens kunnen worden doorgegeven aan de met Telenet contractueel verbonden ondernemingen. U heeft recht op inzage en eventuele correctie van uw desbetreffende persoonsgegevens. U heeft het recht om u kosteloos te verzetten tegen verwerking van uw gegevens voor direct marketing doeleinden. U kunt uw aanvraag tot inzage, correctie of verzet richten tot [email protected].

Op vrijwillige basis. Inderdaad, bij mijn weten hebt u dit vrijwillig - zelf dus, niet elke inwoner van borgerhout verstaat ABN- op uw msn profiel gezet, wat vrij te bezichtigen valt.

vincent99 zei:
idd ik zal er maar niet al te lang mee wachten als ik u was

Of wat ? Gade me terugbetalen ofzo ?

Coolrunner zei:
piotke ge weet zeer goed dat ge geen privé gegevens van personen hier mag posten (ge zijt zelf nog moderator geweest dus weet je zekers), kzou ze dan ook verwijderen als ik uwas ;)

*Mental note : deze persoon onthouden :D
Is niet persoonlijk, alles komt uit zijn msn profiel, wat hij zelf ter beschikking heeft geplaatst.

Straat en tel nummer heb ik echter niet online gezet.
Try to catch me :)
Ik ben hier lang genoeg moderator geweest om dit soort zaakjes op te lossen.

Coolrunner

Legacy Member
piotke zei:
Is niet persoonlijk, alles komt uit zijn msn profiel, wat hij zelf ter beschikking heeft geplaatst.

Straat en tel nummer heb ik echter niet online gezet.
Try to catch me :)
Ik ben hier lang genoeg moderator geweest om dit soort zaakjes op te lossen.

lol nice .... mooi gaatje gevonden muhahahaha ... sorry kon het niet laten :bow:

Polle

Legacy Member
vincent99 zei:
kan goe zijn maar das mijn zorg nie wa gij me piotke al hebt gedaan .
ik weet een ding er was niets aan de hand me die kaart punt aan de lijn

[offtopic] Het is punt,ANDERE lijn en niet punt aan de lijn ;) [offtopic]

No offence... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan