Archief - tekoop graka (AGP)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vincent99

Legacy Member
ma jongens toch ge weet nie wa vor een kans da ge laat ligge
ik zeg het toch de kaart kan gerust bij mij thuis getest worden np. ;)
om een klein voorbeeldje te geve bv. css : 90 a 120 fps naar gelang welke map

robbeke

Legacy Member
mijn bod is nog wel niet ingetrokken he
had al bod van 60 inclusief

piotke

Legacy Member
60 afgehaald in antwerpen dan, bod geld wel tot vanavond, want morgen zit ik nog es in antwerpen.

piotke

Legacy Member
Kaartje net gaan halen, het is een r350 core en niet r360 zoals je beweerd hebt.

Dadelijk insteken maar een r350 kan je nooit -tegoei- flashen naar XT, omdat die dan rekenkundige fouten gaat geven...

piotke

Legacy Member
Kaartje werkt helemaal niet vincent.
Bij booten en de rest krijg ik dit beeld: http://meloen.be/P1010156.JPG

Zoals ik dus dacht, 350 core kan echt geen XT worden.

Vanzelfsprekend wil ik mijn geld terug, en hoe sneller hoe liever. Bel me of msn me hiervoor, u heeft mijn gegevens.

vincent99

Legacy Member
piotke ge zijt ne dikke severer weet get in de eerste treadh zijt ge specs van VGA ge probeert gewoon de mensen te bedriege
bij mij heeft da altijd perfect gewerkt , en ze was perfect da jij ze kocht
dus hoe gewoon op me uwe dikke bulls*** V

vincent99

Legacy Member
ik stond er zelfs op om ze bij mij eerst te komen testen zoals je kan lezen in vorige posts die ik heb gepost, maar ge wou nie dus moet ge nu nie afkome me uwe flauwekul !!!

piotke

Legacy Member
Excuseer ?

Ik heb thuis de koeler er af gedaan en er staat R350 op de core gelaserd, geen r360. Het feit dat u me op MSN geblokkeerd heeft zegt genoeg.

Ik heb u per mail een deadline opgegeven om dit op te lossen, zoneet neem ik stappen en stel ik u in gebreke.

U stelde in de verkopo duidelijk dat het om een r360 ging, ik kijk thuis en er staat een r350. Onderweg naar huis gaat de hardware niet magisch veranderen.

brechtvm

Legacy Member
vincent99 zei:
piotke ge zijt ne dikke severer weet get in de eerste treadh zijt ge specs van VGA ge probeert gewoon de mensen te bedriege
bij mij heeft da altijd perfect gewerkt , en ze was perfect da jij ze kocht
dus hoe gewoon op me uwe dikke bulls*** V
GPU Codename R360:crazy:

vincent99

Legacy Member
Grafische Processor Eigenschappen
Video kaart ATI Radeon 9800 XT (R360)
GPU Codename R360
PCI-apparaat 1002 / 4E4A
Transistoren 117 miljoen
Procestechnologie 0.15u
Bus Type AGP
Geheugengrootte 128 MB
GPU Kloksnelheid 412 Mhz
RAMDAC kloksnelheid 400 Mhz
Pixel Pipelines 8
TMU Per Pipeline 1
Vertex Shaders 4 (v2.0)
Pixel Shaders 1 (v2.0)
DirectX hardware ondersteuning DirectX v9.0
Pixel Fillrate 3296 MPixel/s
Texel Fillrate 3296 MTexel/s

Geheugenbus-Eigenschappen
Bus Type DDR
Bus Breedte 256 bit
Werkelijke kloksnelheid 364 Mhz (DDR)
Effectieve kloksnelheid 728 Mhz
Bandbreedte 23296 MB/s

zo werd de kaart uitgelezen met everest
dus wa zit jij nu te lulle eigelijk !
en het was ne geflashte he zoals ge kan lezen dus Geen !! echte xt!!
da wist je, staat trouwens ook in eerdere post
en de rede dak u geblokeerd heb, is dak me ne bedrieger zoals gij niks te make wil hebbe , meer heb ik tege u nie meer te zegge

piotke

Legacy Member
Geen probleem, dan dien ik klacht in en laat ik je in gebreke stellen. Een pv komt jouw richting uit.

Je zegt r360, dit is het niet. Je hebt een r350 naar XT geflashed wat problemen geeft, ik had het je nog gevraagd op voorhand. Een echte r360 kan je flashen, maar een r350, een gewone 9800 pro niet.

Ik weet dat het geen echte XT was, maar er staat r360 core, en deze heeft het niet.

Tof dat jij niets meer met me te maken wilt hebben, zou uiteraard gemakkelijk voor u zijn. Ik heb u 3 werkdagen gegeven, mid volgende week laat ik een pv opstellen voor oplichting via het internet, goederen verkopen onder verkeerde naam, ...

Ik heb met rede uw adresgegevens gevraagd ze, om problemen zoals deze te vermijden/op te lossen...

piotke

Legacy Member
Gelieve volgende verkoper alvast te vermijden:

*knip*

/edit van Kwertie

-> sorry maar toch moet ik deze gegevens verwijderen (ze staan niet meer op z'n msn space btw)
en normaal kan je enkel aan die link komen als je iemand op je lijst op MSN toevoegt
vandaar dat mensen ook iemand kunnen weigeren om die in hun lijst op te nemen

ik weet dat ze link zelf openbaar is, maar ik wil hier geen problemen door krijgen dus vandaar dat'k ze toch maar verwijder, mensen die willen weten over wie je het hebt kunnen je nog steeds PM'en of mailen, buiten het forum doe je wat je wilt :p

Coolrunner

Legacy Member
piotke ge weet zeer goed dat ge geen privé gegevens van personen hier mag posten (ge zijt zelf nog moderator geweest dus weet je zekers), kzou ze dan ook verwijderen als ik uwas ;)

*Mental note : deze persoon onthouden :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan