bobsleeke
Legacy Member
Ik verkoop ,met spijt, bij deze mijn Agp kaart http://www.gigabyte.com.tw/Products/VGA/Products_Overview.aspx?ProductID=1239. Is een goede 2 maand geleden gekocht , pas vorige week geplaatst(kan er zelf niks van).
Door een stommiteit van me is deze te koop . Zie :https://www.beyondgaming.be/forums.
Ik vraag er 190€ voor. Heeft me ruim 240 gekost hier Bij de lokale Winkel.
Groeten Joey
Door een stommiteit van me is deze te koop . Zie :https://www.beyondgaming.be/forums.
Ik vraag er 190€ voor. Heeft me ruim 240 gekost hier Bij de lokale Winkel.
Groeten Joey

